Gå til innhold

Skjolder i dørpanel/interiør ved nedbør...

Recommended Posts

Opplever å få grusomt stygge skjolder i dørpanelene osv når jeg går inn/ut av bilen når det er nedbør ute. 

Har prøvd mange forskjellige produkter, men nå har jeg gitt opp. 

Bilen er en Audi A4 Allroad 2014.

Håper det er noen der som kan gi meg svar på dette :) 

IMG_20190511_204420.jpg

IMG_20190511_204410.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider
_Makki_

Hva slags plastfornyer er det brukt på de dørene? Har vært borti dette før at regn lagde stygge rennemerker på plast dørpanel som var behandlet med diverse plast/interiør fornyere.

Makki's CarSPA

Koch-Chemie®: Excellence for Experts

Colourlock®: Get the best out of your leather!

Lenke til innlegg
Del på andre sider
dj john
36 minutter siden, kavrok skrev:

Det siste produktet jeg har brukt er CarPro Inside, men det ble ikke store forskjellen... 

Har du husket å tynne den ut før bruk?Husk også å tørk over med en rein fuktig klut da denne er veldig sterk(har den selv) Så de merkene kan godt være såperester som har tørket men kommer til syne av regnet?Mulig teori ?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått samme etter bruk av interiør-wipes. Ikke sett noe ved bruk av andre, bla kc topstar, cg interior qd, gtechnic matte dash og carpro pearl. Kanskje prøve vask med sterk såpe? Kan være rester av noe.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke tynnet den ut nei... Kjøpte bilen sent i 2018 så det er godt mulig at forrige eier har vært ivrig med wipes. 

I frustrasjon så blandet jeg bittelitt zalo i en bøtte vann og fuktet en mikrofiberklut. Vasket det ene dørpanelet og tørket deretter av med ren klut i et forsøk på å fjerne gammel såpe. Dette har heller ikke fungert. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...