Gå til innhold

Plastbokser til oppbevaring av mikrofiberkluter


Bjerknez

Recommended Posts

Bjerknez

Jeg tenkte å kjøpe en reol på Biltema som er 180cm. bred og ca. 60cm. dyp. I denne har jeg tenkt å sette slike plastbokser/kasser som man får kjøpt over alt som feks. på Biltema/Europris/Jysk etc. Planen er å kjøpe bokser som passer best mulig til mikrofiberkluter i størrelsen (40x40 cm.) Ingen bokser har jo nøyaktig denne størrelsen, men ser at denne boksen er den som passer best:

https://www.europris.no/smartstore-47-liter-171564.html

 

Da kan jeg legge klutene flate uten å brette dem og da får man også plast til flest mulig. 

 

Jeg tenkte lenge på et stålskap med dører og lås etc. men jeg tar uansett inn produktene om vinteren og da er det lettere med plastkasser. Jeg har et egnet stålskap (arkivskap med lås) hvor produktene står så der er jeg dekket. Jeg trenger bare en hylle ved siden av for å få organisert mikrofiberklutene.

 

Grunnen til at jeg laget denne tråden er fordi jeg gjerne vil høre hvordan dere andre organiserer mikrofiberklutene deres? 

Tar gjerne i mot tips om rimelig og smarte løsninger :) 

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klykken

Benytter samme type plastkasser som du linker til - med hjul. Har også slike til polish og puter.

Good stuff dette! :)

*201x Tesla Model 3 i reservasjon
*2015 Tesla Model S85D

*2016 Mazda CX-3 150hk 4x4

*2014 BMW i3

*2021 Tesla Model Y LR

Helelektrisk bilpark ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niebelheim

Jeg bruker også disse.

Jeg har de til alt, siden jeg ikke har garasje selv og må ha med meg alt til garasjen til foreldrene mine når jeg skal gjøre noe.

Jeg kjøper de på Clas Ohlson, fordi de har utrolig mange forskjellige størrelser.

Erfaringsmessig er smart store de beste boksene, da låsene er kraftige, og ikke går opp så lett.

Løp og kjøp! :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjerknez

Ja, de plastboksene er veldig kjekke :) 

 

Jeg har 7-8 fra før men det er slike "bed rollers" som jeg har stablet oppå hverandre. Men tungvindt hvis man skal ha ut noe av de underste. Derfor satser jeg nå på og sette opp en hylle i carporten hvor jeg kan plassere plastboksene som jeg kjøper. De jeg allerede har er for store i fohold til hyllene. 

 

Så hvis noen ønsker 7-8 stk. "bed rollers" i plast med hjul og lokk, så skal dere få dem svært billig :) 

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...