berg640

Modelnummer på makita roterende maskin?

Hei.. Tenkte jeg skulle høre på pris gjennom jobben, har veldig lyst på den Makita`n som alle anbefaler her inne. Fint om dere kan skrive prisen dere betalte også, så jeg kan sammenligne :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Makita 9227cb

Pris varierer fra plass til plass.Jeg jobber en plass de selger maskina så min pris er uvesentlig ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøpte min for 2000 på dyrøy

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2000 for min også på Maxbo tror jeg det var. Fikk noe rabatt men vet ikke hvor mye.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok dere.. Takker for svar :D Skal kjøpe meg en straks, det høres ut som om en er verdt penga. Hvilke pads og produkter vil dere annbefale da? Har bestilt meguiarsputer og diverse cyclopads. Jeg har aldri tatt i en roterende maskin før, men en gang må være den første for alle. Tenkte å prøve meg fram på fars gamle volvo 740, før jeg begynner på min 2006 Avensis :) Har også litt lyst til å holde meg til Meguiars. Trenger både til korigering og polering.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp deg M105 og M205, veldig fornøyd med disse, sammens med Meguiars sine pads funker det veldig fint :) Gode pads

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer jo an på hvor mye du vil bruke dette. M105 har jeg veldig god erfaring med. Har ikke testet M205 enda, og den er relativt dyr, hvertfall her til lands. Jeg pleier å bruke f.eks M80 etter M105. Meguiars sin røde cutting pad og gule polishing pad er fine å starte med.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive