Gå til innhold

Norwash.no


ALFRED

Recommended Posts

  • Forhandlere
Concker

Hei!
Så gøy dere har funnet oss og vår lille nettside, selv om vi ikke har valgt å gå veldig hardt ut på nettsalg.. enda!

Kan jo begynne litt med å forklare at Norwash AS er et resultat ifra 3 kompiser, meg inkludert som øynet en mulighet til å begynne med salg av bilpleie både lokalt på Raufoss i Vestre Toten, men også med et stort fokus på nettsalg etterhvert som driften tok seg opp.
Vi er jo veldig nye i dette gamet sammenlignet med de store gutta, men med et produkt utvalg som differensierer seg noe ifra mange andre, samt et meget stort fokus på kunde service, ikke bare på ordre men også være ute hos kunden å forklare, vise frem og hjelpe har vi sammen med svært god støtte ifra de store aktørene som Car Chem, The Rag Company, Optimum, Zentool og P&S tro på at denne butikken er noe som vil vokse seg større og større i tiden framover og bli godt mottatt så lenge vi holder på målene våre som bla er å være helt i topp siktet når det kommer til support og service. 

Vi begynte i fjor vinter så mesteparten av tiden nå frem til våren har godt med til å få i land diverse avtaler, dokumentasjon, godkjenninger, datablader osv som kreves for å drive en slik butikk. Men vi har også hatt et fokus på den lokale kundegruppen hvor vi og våre produkter har fått meget positive tilbakemeldinger som er med på og styrke troen på Norwash, også når vi nå fremover vil ha et langt større fokus på nettsalg nå som lager status straks vil endre seg på de aller fleste varer. Da vi rett å slett har solgt oss tomme for de fleste varer etter å ha støttet opp flere lokale biltreff arrangører. Men nye sendinger er på vei og er allerede i Norge så varer er tilbake på lager ila neste uke tipper jeg.

Ellers Beadmaker er et utrolig produkt.. jeg skjønner i ettertid etter å selv ha prøvd det hva «hypen» gjelder. Her får man en utrolig glatt overflate som gir «beading» i lange baner.. akkurat som produktet lover! Så dette er nok et produkt jeg tror blir meget populært, vi holder på å ser på alternativer på hvordan det er å få inn igjen en større sending så fort som mulig da vår europeiske leverandør pr dags dato er helt tom på lager, så jeg tør ikke pr nå å gi en dato på når vi får inn igjen mer, men kan si at dette er en av topp 3 saker vi jobber med nå som vi håper å finne en løsning på veldig fort.

Ellers satser vi nok på og bli en av samarbeidspartnere her inne på DCN etterhvert.

Vi har rett å slett ikke ville gjort dette enda før vi har fått den tilbakemeldingen vi ville ha ifra det lokale miljøet, noe som vi allerede har fått bekreftet.
Men også at lager systemet vårt er utprøvd, størrelsen er på et nivå vi føler er god nok etc.

Men ting begynner å falle godt på plass nå så det er bare å legge inn ordre og sende oss spørsmål så svarer vi dere så fort som mulig.  Som sagt kommer det mer varer nå ila neste uke. Både ifra Optimum og ifra Car Chem :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Concker

Da har vi fått litt varer i hyllene igjen [emoji4] så kommer det en god del utover også [emoji106]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Niebelheim

Velkommen som samarbeidsparter på DCN.

Har allerede plassert en liten ordre. 👍

Komme P&S Brake duster i større beholdning etterhvert også? Jeg er litt spent på å prøve den.

Alltid interessant med nye produkter. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Concker
4 minutter siden, Niebelheim skrev:

Velkommen som samarbeidsparter på DCN.

Har allerede plassert en liten ordre. 👍

Komme P&S Brake duster i større beholdning etterhvert også? Jeg er litt spent på å prøve den.

Alltid interessant med nye produkter. 😊

Hei og takk for det :)
Det kommer en tråd hvor vi sier hei litt mer offisielt etterhvert, har bare vært en del nå i ferie afviklingstider :) 
Takk for orderen, denne er allerede under pakking å blir sendt snarest!
Vi håper at vi får inn både beadmaker og brakebuster i større kvanta veldig snart, til nå har eneste tilbudet ifra vår leverandør vært 473ml flasker pga vanskeligheter med å produsere nok.
Men håper vi kan få inn 3800ml så fort som mulig.

Endret av Concker/Norwash
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...