Gå til innhold

Honda Accord Møter Glare


Cirion

Recommended Posts

Lørdagen startet bra med skyfri himmel og deilig sol :) Jeg fikk lånt meg en plass med høytrykk spyler så jeg kunne teste litt produkter...

Som dere kan se her er det nok å velge i....

1.JPG

Jeg hekta? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Cirion

    23

  • trogha

    5

  • Colli

    3

  • Marius.horten

    3

Mest aktive i dette emnet

Det var det jeg fikk tid til før dama bestemte seg for at vi jeg ikke kunne kaste bort tiden på polering hele dagen og skulle ha meg med på grilling hos søstern...

Jeg rakk en liten test med microfinish før jeg dro. Lett å se hvor den er brukt:

16.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere lurer på hva de hvite prikkene er, så er dette ikke middel, men steinsprut :( Lite å gjøre med det, samtidig somd et er et tegn på hvor slitt dette panseret må ha vært før jeg polerte første gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte dekk er en god avsluttning, så jeg testa Glare sitt svar på det...

Jeg venta 20min på at den skulle tørke, da fant jeg ut at den var tørr den bare ser skikkelig våt ut ;)

33.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Ser bra ut dette Cirion..

Lenge var det siden du polerte denne sist med Glare?

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Tror nesten du bør gjøre de bildene dine litt mindre :P over 120mb med bilder tar godt med tid å laste for de som ikke sitter på super internett linjer.

trenger ikke ha over 3264 x 2244 i bildeoppløsning på et forum, 1280 eller lignede er evig nok;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser flott ut ja, ta noen bilder med solen rett på panser, dører, skjermer osv også da. Så ikke ut som du hadde så alt for mye swirls på bilen fra før. Ble blank og våt i hvert fall.

Ang. den polishen du har lagt på for hånd. Er det din definisjon av lite produkt? Jeg brukte mye mindre enn det! :P

Den dekkglansen så jo bare helt vill ut! :P Passer seg ikke på vanlig bil med SÅÅÅ blankt. Hvordan er holdbarheten på den?

Endret av Colli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Tenkte det sammeDennis..hadde jeg hatt isdn hadde det tatt en dag...

uansett bra bilder var det, detaljerte og bra, emn holder nok men lavere oppløsning..

dekkglansen minte meg om Insane shine tire coating fra NXT serien fra Meguiars..passe bra på litt laver dekk ja, blir mye bling på 75 profil dekk...he he, men passer på bilen din...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marius.horten

Nå så jo ikke bilen din så aller værst ut fra før, men at den ble blank kan vi vel alle være enige i.

Når det er sagt har jeg fremdeles en følelse av at dette ligner Auto Glym sin kjemiske rens som riktig nok gjør bilen blank og skjuler swirls i normalt lys, men i direkte sollys kan man fremdeles se de, dog litt svakere.

Har jo ikke sett hverken bilen eller produktet live så er vanskelig å si. Hvor i landet befinder du deg hen da? Hadde vært morro å se litt på bilen og kanskje teste produktet selv. Men for nå er jeg fremdeles ikke helt overbevist at det vil gjøre en bedre jobb en tradisjonelle poleringsmidler. Så heller ingen stor forskjell mellom de forskjellige produktene, men igjen kan det jo være vanskelig å se på bilder.

Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut dette Cirion..

Lenge var det siden du polerte denne sist med Glare?

Siste gang jeg polerte bilen var i påsken i fjor og da var lakken sliten. Jeg er meget fornøyd med hvordan det holdt seg til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nesten du bør gjøre de bildene dine litt mindre :P over 120mb med bilder tar godt med tid å laste for de som ikke sitter på super internett linjer.

trenger ikke ha over 3264 x 2244 i bildeoppløsning på et forum, 1280 eller lignede er evig nok;)

Sorry, jeg skal skalere ned bildene og oppdatere. De som måtte ønske full kvalitet får heller be om de på mail :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser flott ut ja, ta noen bilder med solen rett på panser, dører, skjermer osv også da. Så ikke ut som du hadde så alt for mye swirls på bilen fra før. Ble blank og våt i hvert fall.

Ang. den polishen du har lagt på for hånd. Er det din definisjon av lite produkt? Jeg brukte mye mindre enn det! :P

Den dekkglansen så jo bare helt vill ut! :P Passer seg ikke på vanlig bil med SÅÅÅ blankt. Hvordan er holdbarheten på den?

Den hadde nok av swirls før jeg polerte den første gang... Så jeg er fornøyd med at det ikke kom tilbake etter noen få vask. Men ut i fra mengden steinsprut er det lett å se at dette panseret har fått gjennomgå.

Det er første gang jeg tester den dekk glansen. Jeg har tidligere brukt KCL sin Dekk Fornyer og den ser ut som barberskum når den sprayes på, og tørker inn og gjør gummien matt og svart. Glare saken følger samme stil som polishen og bruker egne ting kalt Supplexin (Noe de også bruker i Vinyl og skinn rensen.) En smule harry look men det passer meget godt til svart bil.

Jeg kommer tilbake med hvor lenge den holder.

På grunn av grill festen ble jeg ikke helt ferdig med hele bilen, og i går var jeg så støl at jeg ikke orket å tenke polering ;) Jeg skal fullføre i løpet av uka og ta bilder i sol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...