Gå til innhold

The Last Coat


Fred_

Recommended Posts

Niebelheim

Jeg har også grublet litt på denne.

De sender til Norge da. Koster bare litt ekstra..

Www.thelastcoat.com

Pan The Organizer var iallefall godt fornøyd med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hadde ikke jeg lyd på, men dusj dette på skitten (støvete) bil og tørk av...?

https://thelastcoat.com/pages/copy-of-getting-the-most-out-of-the-last-coat

  • Haha 1

*201x Tesla Model 3 i reservasjon
*2015 Tesla Model S85D

*2016 Mazda CX-3 150hk 4x4

*2014 BMW i3

*2021 Tesla Model Y LR

Helelektrisk bilpark ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
gullfisken

Funker overraskende bra, men varer ikke evig er min erfaring etter å ha lekt med det litt.

Har det på model 3 performance nå, og på taket av corvetten og bakluka for å teste, samme bil har carpro elixir og carpro reload på seg også på andre paneler for å sammenligne ;) 

Prøvd litt på kollega sin porsche 996 også, det slår meg at alle 3 er sorte, men det gav det utrolig dyp blank finish, og er glattere enn alt annet jeg har prøvd. 

Både på 996 og tesla kom det kommentarer om hvor mye gloss og dyp gloss det var, mer enn jeg har fått med andre produkter, så + for det. 

 

Mild rensende egenskap, f.eks. skitten rute ble ren, men på sort lakk dekket det ikke til noe særlig, var det swirls, var de fortsatt synlige etterpå, bare blankere swirls ;) (porsche 996) 
På tesla som har hatt full runde med lakkfiks ble resultat utrolig bra. På corvetten korrigerte jeg ene testpanelet, andre ikke, dette var godt synlig. 

Det kuleste med produktet er at det ser ut å virke på alt mulig, skal prøve på putene i båten som står ute hele sommern uten beskyttelsene og er noe mannskit å holde rent (hvite..) 


Om noen vil teste i bærums område kan de få låne flaska litt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niebelheim

Så bra noen prøver ut litt nye produkter.

Gjerne hold oss oppdatert på videre utforsking av The Last Coat.

Hvor lenge vil du si det varte på bilene kontra Reload og Elixir?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gullfisken

Errr må trekke den ikke varer så lenge biten, sjekket notater, på det panelet var det annet produkt, så de 2 der jeg har hatt i 1+ mnd og på 2 runder banekjøring har holdt seg bra.

Kontra elixir er den blankere og glattere, og da nødvendigvis vesentlig mer enn reload. Dråpene blir mindre enn på elixir, og da også reload. 

Har i dag prøvd ut på

Lexan / plexiglass (styrekonsoll rute i båt) , denne ble vesentlig bedre enn noen gang i mitt eie, så +
testet på gelcoat, ting som ikke gikk av med ganske mye gnukking med såpe, gikk faktisk av, og ble bra

Motordeksel har ensfarget plast på toppen (e-tec g2) med lakk på siden, ble blankt og fin glans her og


Glans/gloss/glatthet er "igjennom taket" og ting ser flott ut, men den fyller ca 0, så er det ripe under, er den synlig, men må nærme for å se. Føler reload/elixir er mer tilgivende og får underlaget til å se bedre ut. 

Kontra elixir er denne vesentlig lettere å "buffe ut" også om du ved feil tar på litt for mye. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
gullfisken

Holdbarhetstest, påført 8 juli, det er nå ca borte (31 juli) fra frontfanger og frontrute, kjørt totalt ca 3000km og latt bilen stå ute, mistenker at TR danmark og lit på 1400kh kombinert med130-150kmh på regn og ekstreme mengder insekter ikke hjalp i positiv retning, skal sies at regnet prellet av på vei nedover.

Alle andre paneler er det fortsatt knall.

På båten og ruta i båten har den fått sjøvann og regnvann flere ganger, men der er effekten fortsatt fin. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

holdt frem til september/november fleste stedene, fronten kom seg etter god vask, båten holdt faktisk ut sesongen.

Ser de har kommet med ny versjon som bedre skal tåle kjemikalier ogås.

Kult lavterskel produkt iaf. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...