Gå til innhold

Rengjøring av sikkerhetsbelter


fredsjo

Recommended Posts

Hei

I min Audi A6 har jeg slike lyse gul-beige belter som naturligvis har blitt noe skitten nå som bilen er 9 år... Hvordan kan man rengjøre disse på best mulig måte? Klør i fingra etter å få vasket dem når jeg ser hvor skitten dem er..

Noen erfaring med å skru ut beltet eller no? Sitter rimelig innkapslet i bilens interiør...

Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Megs sin all purpose cleaner (apc), vil ikke den holde?

Spørsmålet er mere det rent praktiske rundt rengjøring av sikkerhetsbeltene.. Hvordan drar man de helt ut osv..? Finnes det noen lure, geniale tips?

Faen, skulle bare bytta til sorte..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lexgtturbo

Har ikke prøvd Megs sin APC, men eg vet ihvertfall at Greenclean er spesielt for stoff og kunststoff, så det virker gull på belter, seter(ikke skinn), tepper, taktrekk etc etc... Men eg regner med det skal gå¨helt fint med Megs APC og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F34Johnny

Kan være farlig og bruke feil produkt på sikkerhestsbelene da det i verstefall kan svekke matrialet.

Ville forsøkt med noe mildt vaskemiddel først eller best av alt ringt til produsenten/importøren av beltene eller bilen og hørt hva du kan bruke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chris-520e39

Greenclean 1:15 er fint hvis du bruker det sammen med en børste litt kort bust. Gnikke og gnu en liten stund og tørke av med vann og mf, funker fjell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Megs APC funker fint det:) Sammen med en neglbørste f.eks. og tørke over med en en fuktig microfiberklut etterpå. Om du drar de så langt du får dem ut og jobber deg mot enden så får du vel tatt alt som synes og det som har blitt møkket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...