Gå til innhold

Garanti/reklamasjonsskade lakk Golf GTE?


Jorgror

Recommended Posts

Hei, jeg har fått en lakk skade på min VW Golf GTE fremre kant av døren på fører side. Skaden er svært merkelig. Et større flak av lakken har løsnet. Det er trolig en ytre påvirkning (steinsprut eller lignende) som har utløst skaden, men omfanget er kanskje på grunn av feil i lakken? Se bilde og vurder. Jeg setter pris på tilbakemelding og tips [emoji3]

 

IMG_0456.jpg

IMG_0457.jpg

Endret av Jorgror
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk samme på min, etter at døra ble tatt av vinden. Ikke det som har skjedd her? 

Ellers så har jeg to kolleger som har samme, på en Golf og en Smax. Begge skadene kommer av dårlig justering på dør mot skjerm, hvor de da tar borti hverandre. 

 

Det lille jeg ser, så ser dette ut som en gnisseskade. Åpne/lukke døren å se om den tar borti motliggende skjerm. 

  • Liker 1

Hilsen Stian

RSR Autospa

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15.3.2019 - 0.39, Stian.R skrev:

Fikk samme på min, etter at døra ble tatt av vinden. Ikke det som har skjedd her? 

Ellers så har jeg to kolleger som har samme, på en Golf og en Smax. Begge skadene kommer av dårlig justering på dør mot skjerm, hvor de da tar borti hverandre. 

 

Det lille jeg ser, så ser dette ut som en gnisseskade. Åpne/lukke døren å se om den tar borti motliggende skjerm. 

Takk for gode tips. Jeg fryktet at det kunne ha vært vinden, men det viser seg at jeg ikke hadde undersøkt godt nok selv. Tok bilen ut i dagslys i dag, og oppdaget hva som trolig er skyldig i skaden. Det er en gummilist som gnikker mot lakken når døren åpnes og lukkes. Kontakten mellom den og døren er eksakt på plassen hvor lakken mangler. Jeg antar dette betyr at dette er en reklamasjon/garantisak nå.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

einarhelge

Fikk ordnet akkurat samme problemet på min egolf, reklamasjon [emoji106]

Min showcase                                                Mine S&S

2017 VW eGolf                                                 S&S 2003 Volvo V70                     S&S 2019 Tesla Model X

                                                                         S&S 2017 Aprilia RSV4 RF            S&S 2012 Mercedes Benz ML      

                                                                         S&S 2017 Volvo XC90                   S&S 2015 Subaru Outback

                                                                         S&S 2000 Porsche 911                 S&S 2017 Tesla Model S

Østergren bilpleie på Facebook                       S&S 2015 Nissan Xtrail

                    

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...