Gå til innhold

erfaringer med WAXD Skumpistol for hageslange


leafy2k

Recommended Posts

Hei. Jeg har en slik fra eBay som jeg betalte 300kr for, inkludert frakt. Jeg er 99% sikkker på at det er nøyaktig den samme. https://www.ebay.com/itm/2018-High-Quality-Car-Wash-Foam-Gun-Sprayer-Plug-Play-To-Garden-Hose-Easy-Clean/323280731760?hash=item4b45087e70:m:m6Fy80RRasJtmxBVa2Lu0rQ&frcectupt=true 

 

Dette er etter min mening bortkastede penger, da den ikke lager noe skum. Det er da mye bedre å ha kontroll på blandingsforholdet i en pumpeflaske. 

 

Se effekten selv:

 

  • Liker 3

2018 Tesla Model S 75D - Deep Blue Metallic

2016 Ducati Panigale 1299S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, KennethR skrev:

Hei. Jeg har en slik fra eBay som jeg betalte 300kr for, inkludert frakt. Jeg er 99% sikkker på at det er nøyaktig den samme. https://www.ebay.com/itm/2018-High-Quality-Car-Wash-Foam-Gun-Sprayer-Plug-Play-To-Garden-Hose-Easy-Clean/323280731760?hash=item4b45087e70:m:m6Fy80RRasJtmxBVa2Lu0rQ&frcectupt=true 

 

Dette er etter min mening bortkastede penger, da den ikke lager noe skum. Det er da mye bedre å ha kontroll på blandingsforholdet i en pumpeflaske. 

 

Se effekten selv:

 

Takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håkon L

Kjøpte den til en kompis på tilbud til 299,-

Ga litt bedre skum enn det på videoen til Chemical Guys.

Brukte North Detailing Skumsåpe

Synes nå det er bedre å ha denne, enn å ikke ha noe i det hele tatt. Han har svart japansk bil aka. smørlakk, så det hjelper med å forhindre riper ved vasking. 

Er nok den samme du får som på eBay der ja, den jeg kjøpte fra Scandicshine kom ikke med noe WAXD branding på den i det hele tatt og nøytral eske. Riktig nok i rød farge også, ikke grønn.

  • Liker 1

- Nissan 200SX S14a 2.0T (Solgt)

Mazda MX-5 NB 1.8 (Solgt)

Ford Puma Coupé 1.7 (Solgt)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...