Gå til innhold

Første polering med Meguiars


Mercedes2010

Recommended Posts

Mercedes2010

Nå har jeg akkurat vært igjennom Step 1 og Step 2 med Meguiars produkter.

Kjøpte masse snadder på blankbil.no.

Mangler step 3 som er voksing, det skal jeg ta i morgen grunnet dårlig vær for øyeblikket.

Legger inn noen amatørbilder av puggen i morgen:) Men flott service på blankbil.no, rask levering og supre produkter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde min første aha-opplevelse for et par uker siden med 1-2-3-step til MG. Det verste er at det klør noe sjukt etter å gå ned i fellesgarasjen og gå over ny-bilen nå.... samt at produkt-sjuken har våknet skikkelig (scholl, menz, duragloss, foam-canon, roterende - it goes on and on and on... :) ) Ja ja, får slutte å røyke og heller kjøpe stæsj i stedet...

Bare vent til du har dratt på carnubaen - lar det hvile til grå-hinna er der, buffer av, setter bilen på trygt sted i 12-24 etterpå og _så_ tar den ut i sola igjen. Nabolaget har kommet bort til meg etter ferdig behandling av gamle-bilen og speila seg i lakken - til og med folk jeg aldri har prata med før. Nå er det 5 naboer som maser på meg om å gå over bilene til dem - men jeg må nok be de vente til jeg har fått mer dreis på maskinpolering (og evt fått meg en roterende + litt andre produkter - et par av bilene ser ut som at Dolly med piggtråd-ull har dansa tango på bilene...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eplesjekk
Bare vent til du har dratt på carnubaen - lar det hvile til grå-hinna er der, buffer av, setter bilen på trygt sted i 12-24 etterpå og _så_ tar den ut i sola igjen.

Er dette viktig? At den skal stå og "godgjøre" seg over natten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har alt å si for herdingen av produktet, at bilen får stå helst litt varmt, uten dugg eller vann i helst 24 timer.

Dette er ekstra viktig med lakkforsegling.

Scandicshine Detailer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...