Gå til innhold

En vaskebøtte trenger ikke være rund


truhaa

Recommended Posts

  • Admins
truhaa

Swantech  har utviklet en bøtte ved hjelp av medlemmer her på DCN, dette skjedde for en stund tilbake, og har vært et produkt som har fått gode tilbakemeldinger av de som har hatt de på test.. 

 

Her har jeg hatt bøtte til test i hele sommer og dette er nå min "go too" bøtte når vask av bil står på agendaen. 

 

Det som også er artig er at den ble utviklet ved hjelp av medlemmer her på DCN, og det gir jo et inntrykk av at bedrifter ser på DCN medlemmer som gode sparringspartnere når det kommer til utvikling av nye produkter. 

 

Å være rund betyr ikke at du er bedre.. Denne bøtten fra Swantech er da ikke rund som en ofte forventer av vaskebøtter. Ja det finnes bøtter i alle fasonger, så det er jo ikke noe helt nytt, men som vaskebøtte til bil/detailere har vi ikke sett for ofte.. Grit Guard har vært den dominerende bøtta på markedet i mange, mange år, så vi håper at den nye bøtta som er utviklet sammen med medlemmer her på DDN slår an. Artig med alt som er Norsk også..

 

Veiledende pris på bøtte er 399.- og de kommer i flere farger... Bare å velge den som matcher bilen best 

 

washking-washbucket-klar-1024x1024.jpg

 

washking-washbucket-snitt1.jpg

 

Storefot og Exint er vel de butikkene som selger bøtten her på DCN. Mulig Exint nå selger bøtten under Washking merkenavnet eller om de fremdeles har noen av bøttene med SwanTech logo på.

 

Bøttene fra Storefot og andre uavhengige leverandører vil i fremtiden være merket med AVA istedenfor SwanTech.

 

Hjuldolly er ferdig utviklet og det innhentea for tiden priser på hjul til denne. Settes i produksjon så snart valget av leverandør av hjul er i boks.

Pris er ennå ikke fastsatt da de ikke har full oversikt over kostnader med pakking, montering og volum på forsendelse.

Den skal kunne tåle 100 kg last, ha 2 frie caster hjul og 2 caster med brems, og et unikt festesystem.

 

De kommer nok til å gi vekk noen dollyer til de her på forumet som har vært med å bidra til utviklingen, samme som de gjorde med bøtten.

 

Noe som er hyggelig lesning er at de vil komme på markedet med enda flere produkter rettet mot detailing i året som kommer. De har også noen ideer til nye produkter som vi sikkert kommer til å teste ut her inne på forumet før vi går videre med dem.

 

Dolly får vi ikke vise bilde av enda, men det skal vi gjøre så fort de har en ferdig prototype de kommer til å lansere..


Vis full artikler

  • Liker 3

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...
Bjerknez

Det er to fordeler med rund bøtte kontra firkantet som jeg kommer på i farten. Man kan ha skrulokk på den runde bøtta, og vannet vil i mitt hode skvulpe over lettere ved transport i en firkantet bøtte grunnet hjørnene.

 

Samtidig ser jeg også fordelene med en firkantet bøtte. Det er lettere og stable ting i den hvis man skal frakte den med seg og det er også lettere og plassere en firkantet i bøtte i bilen etc. 

 

Personlig er jeg litt nyskjerrig på en firkantet bøtte nettopp grunnen til å kunne stable ting oppi bøtta under transport. Nå er ikke dette noe jeg driver med til daglig og er ikke noe stort savn, men jeg er evt. avhengig å ha bøtten stående på en base. helst med hjul.

 

Morsom at noen går litt andre veier, selv om ikke firkantete bøtter er noe nytt fenomen.

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...