posan

Vær Varsom plakaten for detailers

Her er regel lista for detailers i utskrifts vennling format..

Den er lagd for A4.

Untitled-1.jpg

Untitled-2.jpg

Untitled-3.jpg

Untitled-4.jpg

Det er ikke jeg som har skrevet reglene, men har tillatelse av forfatter til å legge de ut:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott plakat, men den er kanskje noe liberal....

Ordet ALDRI er brukt litt lite :D

Fruen, som jobber i møbelbransjen hadde besøk av en produktekspert på skinnpleie her om dagen og ved middagsbordet

fikk jeg et foredrag så inngående og langvarig at ungene sovnet med hodet i maten.

- temaet var hva kroppsfett og hårgele gjør mot skinn....både i hjemmet og i bilen.

For meg som bilpleieinteressert var det reneste grøsseren som ble servert, og for å ta kortversjonen så er det uhyre viktig å tilføre skinnet

beskyttelse ofte slik at ikke produktene fra egen kropp eller fra frisøren får kontakt med skinninteriøret.

Det at armlener og hodeputer på enten stresslessen, sofaen eller bilsetet for den saks skyld er den delen som fortest blir utslitt har lite med at det er et kontaktpunkt, men mye mere med at det er et sted som blir eksponert for fett/syrer fra kroppen som bryter ned overflaten.

Mulig det skulle vært inne et punkt om at man burde bruke i det minste badehette når man sitter i bilen, i tillegg til et tips om at nakenkjøring i dårlig pleid skinnsete kan få konsekvenser langt ut over et forelegg fra onkel polizei :D

Endret av smellycat
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å parkere bilen og kjøpe seg månedskort på bussen...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

her er det bare å kjøpe et par soveposer, og og sette fast ungene i :) ...gifte ringen kan tas av når man kjører bil

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har etter flere år innset at litt "brukspatina" desverre må aksepteres. Prøvde lenge å holde bimmeren strøken men så lenge andre gir f..n når de parkerer ved siden av deg er det vanskelig.

Jeg er den eneste som parkerer langt bort hvis jeg skall på kjøpesenter, mens kona helst ville hatt drive thru i alle butikker.

Endret av E46Johnny
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive