Gå til innhold

Shoppingrunde På Europris


virtual

Recommended Posts

Tok meg en liten tur til Europris i dag, for å finne meg noen fine plast-bokser for å oppbevare produktene mine i.

Fant endel saker som jeg tenkte var verdt å teste ut! :)

"Foam gun" til 29,90! 6 ulike stråler, mulighet for å slå såpe av og på, den var så billig at jeg bare måtte kjøpe den :)

Kommer sikkert review av den etterhvert.

DSC00966.jpg

Blå malertape til 17 kr, mot 3m sin som koster 77kr.. Kvaliteten virker helt grei.

DSC00964.jpg

DSC00965.jpg

"Flaskebørste" til 20 kr, fin til felgbørste?

DSC00968.jpg

0,5l sprayflasker, med "Industrial" spraytut, kosta 30 kr. Var ganske lang slange til tuten, så den passer sikkert også til større flasker. Får veldig jevn og fin sprut av den.

DSC00967.jpg

Scandicshine Detailer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • virtual

    8

  • magnul

    3

  • ClearCoatChristR

    3

  • Reodor

    3

Jeg var faktisk innom Europris i går, og kjøpte både sprayflaske og maskeringstape av samme slag. Mener dog bestemt at begge deler var billigere på Europris i Halden :o

Den såpesaken så jeg ikke. Kunne være verd å prøve. De siste par årene har jeg brukt en tom spraygjødselflaske for tilkobling på vannslange. Funker på et vis, men blir jo ikke akkurat skumteppe av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billigere? Kan det bli billigere da? :P

Jeg har tidligere brukt en stor kanne, som jeg pumper luft på.. For å legge såpe på bilen før jeg har vaska den med mitten.

Så tenkte kanskje at denne "Jet Gun" kunne gjøre jobben for meg :) Om det blir skum av den eller ikke, vet jeg ikke..

Men det skal iallefall legge seg et såpelag på bilen, får håpe det funker bra :)

Scandicshine Detailer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde den for en stund siden, og så ingen limrester når jeg fjerna den iallefall.

Men så spørs det hva som skjer hvis den står ei stund, håper det fungerer, for jeg røska sikkert med meg 6-7 ruller med tape :P

Scandicshine Detailer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Test den maskeringstapen før du bruker den på en hel bil. Kan fort legge igjen limrester!

Den kjappe testen jeg gjorde tilsa at det ikke var lim på tapejævelen, så det tror jeg ikke man skal bekymre seg for :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg "foam gun'en" for å teste. Kvaliteten var mildt sagt tvilsom, og hvis det i det hele tatt kom ut noe såpe, så så ikke jeg noe til den. Tenkte egentlig jeg skulle kaste den med en gang, men får vel gi den et forsøk til. Ingen grunn til å løpe til Europris foreløpig.

Edit: Sprayflaska til 17kr funka helt gullefint da.

Endret av magnul
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bort og kjøpe en sånn jeg å, og kvaliteten..tja...man får hva man betaler for...ingen skum ihvertfall...

kjøpte og et par ruller av den blåe teipen, og den virket egentlig grei. Hadde den på et panser et par timer, og det var noen få merker her og der men ikke mange. Og det virket mer som støv enn lim, og de forsvant lett med Microfiber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marius.horten

Hehe, var og kjøpte den jet gun saken på europris i sta jeg og. Virka jo mer som et vanngevær for en treåring :lol:

Men så fikk jeg jo mer til overs så kjøpte pumpeflaske, maskeringstape og litt andre småting også ;)

Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marius.horten

Hehe, å si at den ikke er verdt 29,90 er litt vanskelig, men kom ikke mye skum ut av den og vannstrålene var jo bare helt latterlige. Hvis du får blandingen såpe/vann riktig i tanken får du i beste fall sprutet litt såpevann på bilen da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

tape og limrester ja...

Skulle lakkere noe på Atven min for et par år siden, tapa som en gud for jeg gadd ikke skru av det jeg skulle lakkere. Lakkerte og la på klarlakk når det var tørt (det blei faktisk veldig bra) Hadde litt dårlig tid så hadde ikke tid til å ta av tapen. Utsatt det litt for lenge sto vel på i en uke eller noe, det er det værste jævelskapen jeg noen gang har vært borti! Var nesten umulig å få av, måtte fram med barberblad og forsiktig få det av uten å ripe hehe.

Nå blir det jo en del riper på en ATV da så er ikke så farlig, kanter eller møter et tre uansett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...
lassings

var en tur på Auropris å handlet den "jet gun" greia å vil ikke si det kom så mye såpe ut i det heletatt. prøvde med rennende høytrykksjampoo¨å ikke det engang kom ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...