Gå til innhold

Detailing Outlaws Buckanizer


Tommy R

Recommended Posts

  • Forhandlere

Er på vei inn på lager, og kan forhåndsbestilles fra og med i dag!

 

https://storefot.no/produkt/detailing-outlaws-buckanizer/

Detailing Outlaws sitt bilde.

  • Liker 3
  • DCN Poeng 1

Detailshop.no

Koch-Chemie, Colourlock, MTM Hydro, R+M Suttner, Poka Premium, FX Protect, Work Stuff, Kwazar, The Rag Company, Vinove, 3D, Mavel, John Guest, APS Pro, Scangrip, Liquid Elements, Flex, Kränzle, IPC Foma, Wera.

 

Gnukkehjørnet
En uhøytidelig podcast om detailing og meningen med livet (mangelen på et?). Du finner oss på Libsyn, Spotify, iTunes og RSS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

einarhelge

Jeg har ikke handlet hos deg tidligere men vil gjerne gi deg skryt for å tilby nyttige oppgraderinger! Idrobase, lakkfylle-penn og mer [emoji106] Er imponert over hvor aktiv du er på alle plattformer og jeg håper du lykkes [emoji41]

Min showcase                                                Mine S&S

2017 VW eGolf                                                 S&S 2003 Volvo V70                     S&S 2019 Tesla Model X

                                                                         S&S 2017 Aprilia RSV4 RF            S&S 2012 Mercedes Benz ML      

                                                                         S&S 2017 Volvo XC90                   S&S 2015 Subaru Outback

                                                                         S&S 2000 Porsche 911                 S&S 2017 Tesla Model S

Østergren bilpleie på Facebook                       S&S 2015 Nissan Xtrail

                    

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
4 timer siden, einarhelge skrev:

Jeg har ikke handlet hos deg tidligere men vil gjerne gi deg skryt for å tilby nyttige oppgraderinger! Idrobase, lakkfylle-penn og mer emoji106.png Er imponert over hvor aktiv du er på alle plattformer og jeg håper du lykkes emoji41.png

Takk for det! Ønsker å tilby produkter ikke alle andre har, og det er jo tydelig at flere av tingene har slått godt an, både hos kunder men også konkurrenter. Så det er jo morro :) Det er ingen enkel sak å konkurrere med de "store gutta", men så lenge jeg klarer å skille meg litt ut er mye gjort. Ingen fare for at dagjobben blir sagt opp med det første uansett ;) 

  • Liker 3

Detailshop.no

Koch-Chemie, Colourlock, MTM Hydro, R+M Suttner, Poka Premium, FX Protect, Work Stuff, Kwazar, The Rag Company, Vinove, 3D, Mavel, John Guest, APS Pro, Scangrip, Liquid Elements, Flex, Kränzle, IPC Foma, Wera.

 

Gnukkehjørnet
En uhøytidelig podcast om detailing og meningen med livet (mangelen på et?). Du finner oss på Libsyn, Spotify, iTunes og RSS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Forhandlere

Detailshop.no

Koch-Chemie, Colourlock, MTM Hydro, R+M Suttner, Poka Premium, FX Protect, Work Stuff, Kwazar, The Rag Company, Vinove, 3D, Mavel, John Guest, APS Pro, Scangrip, Liquid Elements, Flex, Kränzle, IPC Foma, Wera.

 

Gnukkehjørnet
En uhøytidelig podcast om detailing og meningen med livet (mangelen på et?). Du finner oss på Libsyn, Spotify, iTunes og RSS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Har nettopp fått min buckanizer, den fungerer like bra som den ser ut!

Helt soleklart det beste bøttetilbehøret, siden grit guard kom på markedet.

Kan anbefales på det sterkeste! ⭐⭐⭐⭐⭐

 

PS!

Takk @Storefot / Tommy for superrask frakt og den lille såpeflaska. 😍

Det er sån service man får faste kunder av! 😎

Kommer du til å ta inn andre farger også...?

Endret av Vienoz
Legge til spørsmål

- Det jeg ikke kan, tar jeg for hand -

- Det finnes ikke problemer, bare folk som ikke gidder løse dem -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
6 timer siden, Vienoz skrev:

Har nettopp fått min buckanizer, den fungerer like bra som den ser ut!

Helt soleklart det beste bøttetilbehøret, siden grit guard kom på markedet.

Kan anbefales på det sterkeste! ⭐⭐⭐⭐⭐

 

PS!

Takk @Storefot / Tommy for superrask frakt og den lille såpeflaska. 😍

Det er sån service man får faste kunder av! 😎

Kommer du til å ta inn andre farger også...?

Bare hyggelig, godt det falt i smak!

 

Ja planen er å ta inn flere farger på sikt, foreløpig har jeg kjørt kun svart - men har sett bilder fra SEMA som kan tyde på at det kommer andre farger enn svart/blå/rød etterhvert ;) 

  • Liker 1

Detailshop.no

Koch-Chemie, Colourlock, MTM Hydro, R+M Suttner, Poka Premium, FX Protect, Work Stuff, Kwazar, The Rag Company, Vinove, 3D, Mavel, John Guest, APS Pro, Scangrip, Liquid Elements, Flex, Kränzle, IPC Foma, Wera.

 

Gnukkehjørnet
En uhøytidelig podcast om detailing og meningen med livet (mangelen på et?). Du finner oss på Libsyn, Spotify, iTunes og RSS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Niebelheim

 

8.11.2018 - 21.18, Storefot / Tommy skrev:

Bare hyggelig, godt det falt i smak!

 

Ja planen er å ta inn flere farger på sikt, foreløpig har jeg kjørt kun svart - men har sett bilder fra SEMA som kan tyde på at det kommer andre farger enn svart/blå/rød etterhvert ;) 

Har du noen dato på når du får de inn i rødt? Jeg har gått og siklet etter den lenge nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
21 timer siden, Niebelheim skrev:

 

Har du noen dato på når du får de inn i rødt? Jeg har gått og siklet etter den lenge nå.

Håper å få bestilt i løpet av måneden! Må bare få unna noen flere av de svarte :)

Detailshop.no

Koch-Chemie, Colourlock, MTM Hydro, R+M Suttner, Poka Premium, FX Protect, Work Stuff, Kwazar, The Rag Company, Vinove, 3D, Mavel, John Guest, APS Pro, Scangrip, Liquid Elements, Flex, Kränzle, IPC Foma, Wera.

 

Gnukkehjørnet
En uhøytidelig podcast om detailing og meningen med livet (mangelen på et?). Du finner oss på Libsyn, Spotify, iTunes og RSS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niebelheim
3 timer siden, Storefot / Tommy skrev:

Håper å få bestilt i løpet av måneden! Må bare få unna noen flere av de svarte :)

Flott! Da venter jeg i spenning. :thumbup:

Ikke selg unna alle de svarte da. Legg av en til meg.

Jeg må ha en til felgbøtta. :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
1.2.2019 - 23.45, Niebelheim skrev:

Flott! Da venter jeg i spenning. :thumbup:

Ikke selg unna alle de svarte da. Legg av en til meg.

Jeg må ha en til felgbøtta. :D

Har tatt en ut av beholdningen ;)

 

6 timer siden, JoakimG skrev:

Fikk prøvd mine to Buckanizere på fredag.

 

Jeg forstår ikke hvordan jeg har overlevd uten tidligere. 

:thumbs:

Detailshop.no

Koch-Chemie, Colourlock, MTM Hydro, R+M Suttner, Poka Premium, FX Protect, Work Stuff, Kwazar, The Rag Company, Vinove, 3D, Mavel, John Guest, APS Pro, Scangrip, Liquid Elements, Flex, Kränzle, IPC Foma, Wera.

 

Gnukkehjørnet
En uhøytidelig podcast om detailing og meningen med livet (mangelen på et?). Du finner oss på Libsyn, Spotify, iTunes og RSS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...