Gå til innhold

Vurderer nye felger til min Mercedes CLA


Lafsen

Recommended Posts

Hei

 

Har byttet ut kia'n da jeg ville ha litt kjøreglede igjen, og i den forbindelse ble det en Mercedes Benz CLA 220CDI.

 

Er veldig fornøyd med bilen, men er fysen på nye felger da felgene som fulgte med er kantkjørt på høyre side og dekkene begynner å bli slitt.

 

20180718_193430.thumb.jpg.9599639002899bfb0526c4549604f6d9.jpg

Er 18" på bilen i dag, men lyst på 19".

 

Vurderer Zito ZF03 Hypersilver, men er usikker, hva tror dere?

zito_ZF03_003_web.jpg.b0c3c76dfa11a9c116ba73d67a814111.jpg

 

Illustrasjon:

34125017565_1607535011_b.thumb.jpg.661b62506bf0d87443b564ed3f056018.jpg34125049435_292bc5af25_b.thumb.jpg.828d9f6a57d97108e9225e7dcf3c1899.jpg

 

Enten så blir det å bare kjøpe nye dekk til de felgene jeg har, eller så blir det nye 19" Zito felger med nye dekk, noen innspill?

 

 

-Thomas-

2013 Mercedes Benz CLA 220 CDI

2015 Kia Cee'd SW 1.6 GDI Jubileum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det jeg også ^_^ Får de ikke inn på lager før i neste uke visstnok, så har litt tid på å bestemme meg ;)

-Thomas-

2013 Mercedes Benz CLA 220 CDI

2015 Kia Cee'd SW 1.6 GDI Jubileum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vsbilpleie

hadde lett bytta til 19" zito du tenker på. 

svarte felger syns jeg lite om. de blir lissom bare borte og gjemmer seg inni dekket. kan være kult i rette settingen. men bilen din hadde i mine øyne løftet seg veldig synsmessig med de andre hjula. 

men felger handler jo veldig mye om personlig smak da.....heldigvis. tenk så kjedelig om vi alle kjørte med det samme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mortensten skrev:

Jeg personlig ville gått for svarte felger.

Liker de svarte som sitter på, eneste jeg ikke liker er at de er kantkjørt og er 18".

 

1 time siden, vsbilpleie skrev:

hadde lett bytta til 19" zito du tenker på. 

svarte felger syns jeg lite om. de blir lissom bare borte og gjemmer seg inni dekket. kan være kult i rette settingen. men bilen din hadde i mine øyne løftet seg veldig synsmessig med de andre hjula. 

men felger handler jo veldig mye om personlig smak da.....heldigvis. tenk så kjedelig om vi alle kjørte med det samme. 

Er det jeg tenker også, svarte felger på svart bil er jo i vinden for tiden.

Men felgene vil jo komme mere frem om de er sølv 😉

Derfor jeg har lyst på Zito ZF03 og ikke ZF01 som jeg har sett flere har kjøpt 😅

-Thomas-

2013 Mercedes Benz CLA 220 CDI

2015 Kia Cee'd SW 1.6 GDI Jubileum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thor Ingo

X2 på at sorte felger og dekk blir litt feil mtp kontrast dekk vs felg. Hvis man skulle ha lyst på mørkt ish gå for gun eller antrasit. Det er kun personlig mening og det viktigste er at du trives selv med eget valg. Synes de du ser for deg her ser knall ut. Tror det med krom detaljene rundt vindu og silver zito felger blir veldig bra jeg👍 Grattis med digg tralle🎉🍾👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste som redder de svarte felgene jeg har nå er kanten rundt felgene som er sølv, for å bryte de opp. Vil gjerne at felgene skal poppe frem på en måte.

Eneste jeg er usikker på er hvordan zito felgene faktisk ser ut på bilen, finnes nesten ingen bilder av de i sølv som jeg kan photoshoppe for å se heller <_<

Har trua jeg å, men ikke lett å hive ut så mye penger uten å være sikker på resultatet :P

 

Takk takk, godt å kunne glede seg til å kjøre bil igjen, kontra når jeg hadde Kia, hvor man nesten gruet seg (For å sette det litt på spissen) :lol:

-Thomas-

2013 Mercedes Benz CLA 220 CDI

2015 Kia Cee'd SW 1.6 GDI Jubileum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
The Punisher

Koksgrå går bedre ift kontrast og utseende på felgen blir ikke så skjult. Felg designet syns jeg dog var noe kjedelig. Hva med noen OEM hjul fra en annen modell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...