Gå til innhold
Scandic Shine / Joakim

Scandic Shine i ny drakt!

Recommended Posts

Scandic Shine / Joakim

Hei,

Som sikkert flere av dere har merket så har vi lansert en ny nettside. Dette er en 100% ending fra tidligere og innbærer en god del forandringer for oss.
Jeg skal ikke gå inn i alle endringene dette medfører oss, men heller fokusere på hva dette innebærer for dere.

De viktigste endringene er:
- Fri frakt for alle kunder på ordrer over 1299,- inkl. mva.

- Fast fraktpris på 89,- inkl. mva. på alle ordrer under 1299,-.

- Bedre lagersystem som sørger for mindre feil-plukk og korrekt lagerstatus.

- Lagerstatus i alle våre butikker vises, sammen med åpningstid og adresse.

- Forventet utsendelse viser når vi forventer å få varen på lager.

- Åpent kjøp i 60 dager!

- Flere betalingsalternativ. Nå tilbyr vi; Visa/MasterCard, PayPal, Klarna (faktura) og Vipps.

Din gamle konto hos oss er ikke med videre. Da endringen vi har gjennomført er såpass omfattende så har vi valgt å ikke importere brukerkontoer.

Det er en konkurranse på våre Facebook sider i forbindelse med dette, sjekk den ut for muligheten til å vinne et gavekort på hele 4000,-.

I slutten av uken kommer det også en fin lanseringskampanje på Kärcher! Følg med her, noen virkelig gode tilbud!

/Joakim

• Liker 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Conkey

Blitt en fin side, men lurer litt på om man kan finne oversikt over gamle ordre? Jeg har en ordre som ble lagt inn før ny side ble laget og som jeg nå ikke får sjekket status på. Venter litt i spenning om varen har kommet på lager og er på vei til meg?

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Scandic Shine / Joakim
22 timer siden, Conkey skrev:

Blitt en fin side, men lurer litt på om man kan finne oversikt over gamle ordre? Jeg har en ordre som ble lagt inn før ny side ble laget og som jeg nå ikke får sjekket status på. Venter litt i spenning om varen har kommet på lager og er på vei til meg?

Hei,

De gamle ordrene ligger i det gamle systemet vårt. Vi følger opp alle som mangler varer her slik at vi får fullført alle ordrer.
Hvis du ønsker en oversikt over alle dine ordrer eller kopi av faktura, send oss en e-post til [email protected] så sender vi selvfølgelig dette.

Om det er Chemical Guys varer du venter på så er foreløpig dato satt til 27. Juli. Konteinere på skip, så dato kan flyttes om ting skjer.

/Joakim

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
KennethR

Hei. Jeg må etter litt tid si jeg jeg fortsatt er litt skuffet over den nye siden deres i forhold til den dere hadde tidligere. Om jeg for eksempel går inn under kategorien Eksteriør -> Forseglinger/voks -> Voks, så får jeg opp alt av voks og alt ser greit ut. Men om jeg så har lyst til å se på bare en viss produsent å bruke filteret, så begynner ting å bli litt ulogisk. For det første så er ingenting i filtrerer sortert etter navn, så man må bruke litt tid på å finne for eksempel den produsenten man er interessert i. Når man til slutt har funnet for eksempel PolishAngel og valgt denne, så kommer det plutselig opp alt fra den produsenten, og ikke bare voks. Om man da velger også voks (etter enormt mye leting i den lange usorterte listen) fra filteret som man forøvrig bare kan gjøre et og et valg på, så får man fortsatt opp alt mulig rart fra PolishAngel, og ikke bare voks. Eneste forskjell er at filteret er borte, og man får bare se fire og fire produkter av gangen, og må pile seg til høyre og venstre for å se på de andre produktene. 

Jeg savner også mulighet for å sortere etter navn eller pris. I tillegg savner jeg ønskelisten, selv om jeg kan skjønne at dette er et bevist valg å ikke ha. 

Det jeg virkelig setter pris på er at man kan se lagerstatus i butikkene deres. I tillegg er det veldig oversiktlig å se produktinfo, bruksanvisning, lagerstatus osv. inne på et produkt. 

Endret av KennethR
  • Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Scandic Shine / Joakim

Hei Kenneth!

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en tilbakemelding på våre nettsider.
Du har helt riktig i at vårt filter ikke fungerer som tiltenkt. Dette skulle i utgangspunktet ha blitt deaktivert, men vi har litt utfordringer med akkurat det. Vi jobber kontinuerlig med filteret og det vil bli bedre over tid. Akkurat nå er vi helt enige i det du sier.

Det at vi ikke har sortering eller pris er noe vi kan se på utover i 2019. Helt klart noe vi kan få inn. Ønskeliste ble ikke med videre da vi så at det ble lite brukt, men vi skal ta det under vurdering.

Lagerstatus i butikkene og produktsidene er vi veldig fornøyd med selv. Her kommer anmeldelser tilbake om ikke alt for lenge, slik at man kan se hva folk synes om de forskjellige produktene også.

/Joakim

• Liker 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2018

Sosialt

Om oss

Her finner man det meste man lurer på innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig