Gå til innhold

Inkludere bilpleien i en salgsannonse


Goliath

Recommended Posts

Tror dere at det hadde vært informativt å nevne medlemskapet på DCN i en salgsannonse i tillegg til å nevne at bilen aldri har blitt maskinvasket?

Hvordan ville dere isåfall vinkle inn i en salgsannonse at bilen har blitt ypperlig tatt vare på?

Endret av Goliath
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare nevnt at metodene brukt for å stelle bilen er "proffe", og at bilen derfor er i vesentlig bedre stand lakkmessig enn mye annet. Blablabla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker da titt og ofte å stikke innom maskinen i shell. Men da er det kun underspyling som står på tapetet. Så du kan jo nevne at du vasker bilen for hånd, og tar underspyling i maskin/"der du gjør det". For regner med at du tar underspyling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at jeg har studert og tenkt. har jeg kommet fram til at den ikke skal inn i ei maskin. Underspylinga på stasjonene er egentlig ganske simple. Litt vann som sprutes oppi. Ha fundert på å lage meg ei rampe slik at jeg tar underspylinga selv og da med avfetting....

Om noen har forslag så tar jeg gjerne mot de... Men må være mobilt og ikke alt for stort.

Ellers litt tilbake til topic.

Ville tro at å legge ut info om DCN ikke er så dumt. Har selv en tråd her på min bil og vist den skal selges en gang, så kommer jeg til å linke hit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere at det hadde vært informativt å nevne medlemskapet på DCN i en salgsannonse i tillegg til å nevne at bilen aldri har blitt maskinvasket?

Hvordan ville dere isåfall vinkle inn i en salgsannonse at bilen har blitt ypperlig tatt vare på?

Gjør det så enkelt som mulig... skriv at bilen er strøken godt tatt vare på... Som regel trenger mann bare noen pene bilder.

Tror det bare blir mer forvirrende om du skal forklare en svamp vasker åsen bilen er vasket..

Ta gode bilder som sagt evt få noen til å ta...

Etter at jeg har studert og tenkt. har jeg kommet fram til at den ikke skal inn i ei maskin. Underspylinga på stasjonene er egentlig ganske simple. Litt vann som sprutes oppi. Ha fundert på å lage meg ei rampe slik at jeg tar underspylinga selv og da med avfetting....

Om noen har forslag så tar jeg gjerne mot de... Men må være mobilt og ikke alt for stort.

Ellers litt tilbake til topic.

Ville tro at å legge ut info om DCN ikke er så dumt. Har selv en tråd her på min bil og vist den skal selges en gang, så kommer jeg til å linke hit.

Jeg har vinkel på ht min....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jo 90*vinkel å feste på HT. Da er det ikke værre enn å stikke under og spyle.

Evt. modifisere en vannspreder av denne typen, eller lage en egen patent med tilkobling til HT. Færre, men større hull, og koble på HT. Burde funke.

42804485.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Sikkert ikke dumt å innkludere at bilen er bra holdt i en annonse, men bilder betyr mye, VELDIG mye..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jobb så har vi laget til med flere dyser som står ved siden av hverandre, som spyler opp når vi kjører bilene inn og ut av vaske hallen.

Bilde av dyse

Vi har også fotocelle som åpner en magnetventil også...

Skal ikke innom jobben før tirsdag, så e har ikke bilde av det nå... :(

Endret av terjed
Lenke til kommentar
Del på andre sider

General Lee

Vi har underspyling som vi bruker på lastebila. Hjemmesnekra sådan.

1 stk. 1" rør med xx antall dyser, som en kobler på HT.

Rent, pent og rustfritt understell, selv etter verste sort tunnellkjøring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Jeg ville ha linket til show and shine posten til bilen din. Så kan eventuelle kjøpere lese igjennom den og vil da se at bilen har blitt godt tatt vare på ;)

Er nok ikke så mye poeng å skrive at man er medlem på DCN da fleste ikke har peiling på hva det er :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags HT har du da? Jeg har sett vinkel til Kärcher på plantasjen.

Og jernia f.eks..

http://www.jernia.no/Produkter/Hus+og+hage...tstyr?key=75459

Har Foma og Karcher, ser ut til at jeg må skaffe meg en slik.

På jobb så har vi laget til med flere dyser som står ved siden av hverandre, som spyler opp når vi kjører bilene inn og ut av vaske hallen.

Bilde av dyse

Vi har også fotocelle som åpner en magnetventil også...

Skal ikke innom jobben før tirsdag, så e har ikke bilde av det nå... :(

Vi har underspyling som vi bruker på lastebila. Hjemmesnekra sådan.

1 stk. 1" rør med xx antall dyser, som en kobler på HT.

Rent, pent og rustfritt understell, selv etter verste sort tunnellkjøring.

Ser ikke helt for meg hvor jeg skulle ha snekkert sammen noe slikt :P På veien....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...