Gå til innhold

Nå kan du bli tatt for "trimming".


Eirik

Recommended Posts

Tøft for fyren i riskokeren å få målt lavere effekt enn oppgitt da.

Hadde vel tatt høyde for fremtidige modifikasjoner, eller vært usikker på effekt.. better safe than sorry ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man ikke heller konsentrere seg om det tekniske på bilen er i orden og få levert ut de skilta de skal <_< .........

Faen æ blir såååååå oppgitt :wacko: av landet norge dette er kun får å få inn mer penger til staten.....

Jo det er mange biler som homper rundt som nesten ikke har bremser styring etc.... gi de en bot eller noe da......

vi klager jo ikke heller når det kommer noen nye avgifter/lover

Må sikkert betale avg av lufta vi fyller i dekka snart også............ :angry: :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er mange som humper rundt med dårlige dekk, dårlige bremser, dårlig syn, narkotika i kroppen osv. Men så er det også en god del som humper rundt med originale bremser/understell, og masse mer effekt enn de skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lexgtturbo

Huff no må biltrangsynet og tullvesenet slutte å rotte seg sammen for å rane oss for stort mer penger......

########Resten av innlegget er sensurert fordi vi er et ikke-voldelig forum########

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er best? Bli tatt av biltilsynet, eller kjøre en person halvt ihjel, og slite med gjeld resten av livet ettersom forsikringsselskapet ikke vil betale for deg...

Jeg vet hva jeg ville valgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er best? Bli tatt av biltilsynet, eller kjøre en person halvt ihjel, og slite med gjeld resten av livet ettersom forsikringsselskapet ikke vil betale for deg...

Jeg vet hva jeg ville valgt.

Ikke for å kverrulere, (jo litt) du kjører en bil med dårlig motor (lav effekt), du tar en forbikjøring oij det kommer en bil i mot da oppstår det en litt ekkel/farlig situasjon... ikke sant???

Ta et eks fra meg selv..

Hadde en caravell 2,4 diesel (pendler bil) jo ho kjørte fra A til B men ikke no mer en d,,

De ganga jeg måtte kjøre forbi andre biler med den, var det like uforutsigbart/hjerte i halsen vær gang ga gass men ingenting skjedde jo etter et minutt da skjedde det ting fram under panseret.

Hadde jeg monterte turbo satts på den og fått den litt sprekere og blitt tatt nå hadde jeg sikkert fått strengere straff enn en voldtektsmann + bot... (Tok litt i her no men blir så klar av alskens lover i dette landet) noe som ikke stemer i landet her.......

Er bedre med flere kontroller langs sti å vei.... så politi vises

Er ikke farta men stoppen som dreper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bli drept av for stor aks. De testet det på ei ape, med ei togvogn på monter rakkerter.

Enig med deg, i forhold til straff. Er jo blitt slik nå at om du slår ned han som kommer med fartsbota til deg så får du mindre straff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...