Gå til innhold

Kjør pent folkens


Reodor

Recommended Posts

Sikkert veldig moro, helt til det smalt. :mellow:

Absolutt noe å tenke på hver gang man setter seg i bilen, sikkert ikke helt moro for han som kjørte campingbilen heller.

Denne filmen setter en liten støkk i folk flest og.

Endret av Larssv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Synd å si det, men det var nesten fortjent..

Synd at de ødelegger resten av livet til de andre involverte også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lappen for sykkel selv,,, det er vanskelig å kjøre normalt (50-80km)spes om mann sitter oppe på en R sykkel....

(mistet lappen på sykkel)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lappen for sykkel selv,,, det er vanskelig å kjøre normalt (50-80km)spes om mann sitter oppe på en R sykkel....

(mistet lappen på sykkel)

konklusjon: ikke kjøp R sykkel? <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Det er derfor jeg ikke har tatt el kommer til å ta lappen på sykkel... Den dagen jeg kan kjøpe meg en Harley V-Rod el en Honda NRX 1800 Valkyrie Rune skal jeg ta lappen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AndersB
Sikkert veldig moro, helt til det smalt. :mellow:

Absolutt noe å tenke på hver gang man setter seg i bilen, sikkert ikke helt moro for han som kjørte campingbilen heller.

Denne filmen setter en liten støkk i folk flest og.

Bilen holder lengre hvis man kjører pent også =) Men er jo digg å høre lyden av en god motor en gang iblandt også :P

Endret av Lexis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MC er helt hinsides morsomt! For en rimelig penge får man en sykkel som fullstendig utklasser alt av biler med mindre man snakker om de virkelig dyre sportsbilene. Den siste sykkelen jeg hadde gjorde nesten 200 km/t på andregiret og da drar den fremdeles noe helt vanvittig.

Men det er skummelt ja. Har noen harde sesonger på to hjul bak meg og forlot det imens jeg fremdeles kunne gå. Har prøvd det meste fra høyhastighetsvelt til front mot front. Heldigvis kun fått blåmerker, mindre skrubbsår, mørbanket kropp og noen dager på krykker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert veldig moro, helt til det smalt. :mellow:

Absolutt noe å tenke på hver gang man setter seg i bilen, sikkert ikke helt moro for han som kjørte campingbilen heller.

Denne filmen setter en liten støkk i folk flest og.

Sånne filmer bør komme med en advarsel til folk med barn! Merkelig hvordan sånne ting påvirker deg når man har barn selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det viser at det IKKE holder å se i sidespeilene, og bakspeilet. Snu hodet og sjekk blindsoner FØR forbikjøringer/filskifte osv... !

Endret av Eirik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lappen for sykkel selv,,, det er vanskelig å kjøre normalt (50-80km)spes om mann sitter oppe på en R sykkel....

(mistet lappen på sykkel)

X2.. Har noen sesonger bak meg for en del år siden på CBR 600 og skriver under på den.

MEN, det finnes grenser for hvor idiot man kan være. 200-270 på dels svingete vei med møtende trafikk er jo galskap.

Jeg kjører alltid sykkel med tanken i bakhodet om at ingen biler ser meg.. Nytter lite å stå på retten når du kan bli kvesta for livet selv ved en mindre smell..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...