Gå til innhold

Bilvaskeboka - Bilpleie fra A til Å


Dennis

Recommended Posts

CooperWorks

Masse kudos til deg Michael, jeg kan se for meg at det har blitt lagt ned en god del timer i dette og sluttproduktet har levert

 

Kjempe flott bok! Veldig kjekt lesestoff til en rimelig sum  :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

Kan tenke meg reaksjonene du får når du sier du er forfatter. -Å? Er det Krim du skriver?-
-Nei, jeg har skrevet en bok om å vaske bil.....-

Vannvittig flott bok Michael!

  • Liker 1

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Nå har jeg fått trekt en vinner her på forumet og en på facebook. Vinneren her på forumet ble @runar_hh.

 

Gratulerer så mye :) Send meg en PM hvis adressen du er registrert med her ikke stemmer så blir boka sendt i posten om ikke lenge. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Dennis skrev:

Nå har jeg fått trekt en vinner her på forumet og en på facebook. Vinneren her på forumet ble @runar_hh.

 

Gratulerer så mye :) Send meg en PM hvis adressen du er registrert med her ikke stemmer så blir boka sendt i posten om ikke lenge. 

Wehey!!! Satt faktisk tidligere i dag og tenkte på at den boka må jeg bestille snart :):) Helt sjef! Tusen hjertelig takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, runar_hh skrev:

Wehey!!! Satt faktisk tidligere i dag og tenkte på at den boka må jeg bestille snart :):) Helt sjef! Tusen hjertelig takk!!

Har gjort klar en pakke med bok til deg. Går med posten i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

fekk denne boka til jul i år eg. godt skreve og meget detaljert. og fant ut at masse av det som sto der, gjorde eg i frå før av...men ikkje så perfekt som han. så her er det masse å lære for meg. eg la dette under undervisning i  mitt hode. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

Utrolig kult å se boka stilt ut på hele veggen bak kassen på en Ark butikk jeg var innom i dag. Bilpleie til folket[emoji106][emoji106]

Min Produktlogg   Bilpleielogg                                                                                              [twitter]samfunnspsyk[/twitter]
 
2013 BMW 525d XDrive

2013 Ford S-Max 2.0 Titanium S
2012 Ford Fiesta 1.25
2011 Mazda 6
2006 Mervedes E 320 CDI Avantgarde
1999 Volvo V70 2.0LT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...