Gå til innhold

Kamikaze Stance Rim Coat - Swizzwax Autobahn


Ludvig86

Recommended Posts

Ludvig86

God kveld!

 

Som flere andre har jeg bestilt meg nye felger og vil ta vare på de best mulig måte. Jeg har lenge tenkt å gå til innkjøp av en flaske Kamikaze Stance Rim Coat (30ml). 
Men har også lest mye bra om Swizzwax Autobahn. Og prismessig så er jo avstanden stor. Er Kamikaze virkelig de kronene bedre enn da Swizzwax Autobahn? Isåfall hvordan? Er ute etter glans og beskyttelse. Holdbarhet kommer faktisk i tredje rekke, siden jeg ikke har noe imot å rengjøre felgene mine og påføre nytt produkt i ny og ne. 

Noen som har erfaring med en eller begge? 

-Ludvig-
Ford Focus 2012 MK3

Ålesund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trogha

Skal du ha max glans blir det som med lakken på bilen, den må ha en eller annen form for polering først, enten for hånd eller med maskin. Skal du ha best beskyttelse er nok coating veien å gå, men da skal du ikke påføre den i ny og ne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ludvig86

Polering for hånd går vel ikke? Da må det vel en god del krefter ned i overflaten? Kan prøve å gi de en lett runde med polering om maskinen når til. Har en Rupes LHR12

-Ludvig-
Ford Focus 2012 MK3

Ålesund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trogha

Prewax produkter og andre lakkrenser ment for håndbruk vil kjemisk rense lakken i dybden og gi den et visuelt løft selv om man ikke fjerner så mye riper.

 

Noe slikt kan være kjekt om man skal komme til mellom eikene og andre trange plasser: https://www.ebay.com/itm/Burnishing-Foam-Sponge-Polishing-Cone-Shaped-Buffing-Pads-For-Car-Wheel-Hub-Tool/332484613360?hash=item4d69a094f0:m:mDl_T4RPc4ndsjrRXGwPTlw

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...