Gå til innhold

glare vs megs


posan

Recommended Posts

Skal ha noe til å fjerne swirls med roterende..

var hos en bilpleier i elverum (han hadde liten peil) men han hadde megs 3step med navn:

step 1: deep crystal paint cleaner

step 2: deep crystal polish

step 3: dee............ Carnuba wax

blir kjøpenes step 1 og 2. funker dette med roterende?

og glare sin som jeg fant på thorshov, kan sees her

ser ikke om det står noe om roterende så derfor spørr jeg:)

og hvem skal jeg evt velge?

er åpen for innspill.. men jeg har ikke penger til å hande scholl akkurat nå:) (men det kommer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

DC serien, men den funker kun sammen med en DA eller for hånd, mht Glare er vel tilbakemeldingene sånn ymse, mener de kan taes med roterende, men spar opp kr og kjøp deg heller noe fra Scholl istedet.

DC serien går jeg god for mht bruk og resultat, den fjerner ikke voldsomt med riper, men skjuler noe, utseende er i allefall bra :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da får jeg bare vente på penger da...

er ikke lett å være permitert:p

er det noen nær elverum som har lyst til å selge meg noen produkter som holder til EN bil? :)

snart så jeg går ut og tar for meg griller her:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da får jeg bare vente på penger da...

er ikke lett å være permitert:p

er det noen nær elverum som har lyst til å selge meg noen produkter som holder til EN bil? :)

snart så jeg går ut og tar for meg griller her:p

Tja, jeg har da noen skvetter igjen med megs #105 og #80. Er jo i elverum stort sett hver dag om dagen. Har du maskin og pads osv da?

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...

Var innom Torshov en tur i dag og kikket litt på bilpleieproduktene de har, deriblant Glare produktene som var der. Padens utseende og struktur både så og føles veldig lik ut som Scholl sine pads. Noen som vet noe mer om dette? De er også dyrere enn Scholl sine egne og blir nok ikke kjøpt, men er jo greit å orientere seg med hensyn til hva som finnes på markedet ;)

Farger stemmer overens

810973bb.jpg

Samme kanten som man har på Scholl sine pads

8ddf39ea.jpg

Merkelappen

0e28c1bd.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia med glare er at man ikke skal slipe lakken når man polerer,men heller gjemme ripene.Så glare er vel filler på boks.

Totalt ubrukelig spør du meg.Når voksen er vekk så har du fortsatt de gamle ripene der,pluss noen nye ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

mye pads er nok fra samme produsent av skummet, ikke sett de padsa der før, men kan være Bernhard kjenner de da de har hatt/har Glare på Torshov der han jobber....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...