mgreen 0 Rapporter innlegg Skrevet 6 Juni, 2009 Etter litt vårrydding i furteboden fikk jeg endelig organisert bilpleieproduktene mine. Fikk tak i noen gamle kjøkkenskap på jobben som passet perfekt på ene kortveggen i boden. Her er en del av produktene tatt opp av diverse bokser og stablet på bordet. Her er maskinene mine. Hadde en annen roterende, men den er solgt. Maskinen til høyre fikk jeg i gave av en på jobben. Har aldri hørt om merket før, men skal etter sigende være ganske bra til billigmaskin å være. Blir spennende å teste den. Uansett blir det ny roterende når skattepengene kommer. Pads og bakplater. Mikrofiber og diverse påføringsprodukter. Vi forhandler 3M på jobben så hovedtyngden av produktene mine kommer derfra. Glassrens og kontrollspray. Rubbing, polish og lakkbeskytter. Diverse slipeprodukter er alltid kjekt å ha... Alt av 3M produktene samlet. Det meste av produktene samlet i ett av kjøkkenskapene. Mangler noen mitts, pads og mf som er til vask. Børster, Tornador, lampe og flasker som ikke passer i skapet fikk plass på en annen vegg. Fremdeles mye man ønsker seg, så se ikke bort fra at samlingen vokser når feriepenger og skattepenger kommer.... Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Lexgtturbo 135 Rapporter innlegg Skrevet 6 Juni, 2009 Flott samling det der Regner med at det kommer et par gallons og etterhvert eller? Grime reaper er gull å ha mye av, samme med billberry... hehe Sorry hvis eg ga deg ideer til ting du kunne bruke skatte- og feriepenger til... Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
mgreen 0 Rapporter innlegg Skrevet 6 Juni, 2009 Har begge fra før, riktignok i små utgaver... Gallons frister ja Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
mgreen 0 Rapporter innlegg Skrevet 4 Juli, 2009 (endret) Litt nye produkter ankommet. Megs produktene kjøpte jeg av madskh her på forumet. Dette er produkter jeg har hatt lyst til å prøve lenge, så det blir spennende Sonax Xtreme Felgrens har jeg testet før og likte den ganske godt. Kom over den på Jula butikken på Lørenskog, så da ramlet den ned i handlekurven sammen med en del annet. Autobahn og kostene ble handlet inn da jeg har begynt å shine vinterfelger i ledige stunder. Fant denne Vikan felgbørsten på Mekonomen. Virker noe stiv i busten, men for 90,- ble den med hjem likevel. Finner sikkert noe å bruke den til Venter også på en pakke fra Ketil, så til uka vokser samling litt til Endret 4 Juli, 2009 av mgreen Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Torby 204 Rapporter innlegg Skrevet 6 Juli, 2009 Mmm... Hyperwash, gjør seg veldig godt i foamcannon! Fin samling, utrolig mye 3M du har Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
mgreen 0 Rapporter innlegg Skrevet 7 Juli, 2009 Bra tilgang på 3M på jobben, så da blir det lett slik Fantastisk ordtak i signaturen din forresten. Kjente meg litt igjen Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
mgreen 0 Rapporter innlegg Skrevet 11 Juli, 2009 (endret) Enda litt produkter ankommet! Fikk levert Optimum Tire Shine istedet for Optimum Opti-Bond Tire Gel, men etter en kjapp mail til Ketil så ordnet det seg. Opti-Bond Tire Gel kommer til uka. Grit Guardene skal i to 30 liters bøtter jeg kjøpt på Europris tidligere i uka. Pris 100,- pr. stk. Med lokk, bærehåndtak og litermål på siden. Gjennomsiktig hvit plast. Kom også over denne steameren idag på Jula. Pris 199,- Så den ble med hjem. Testet den såvidt i kveld på midtkonsollen i bilen min, funket faktisk forbausende bra. Hendig tillegg til shining av interiør... Endret 11 Juli, 2009 av mgreen Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider