Gå til innhold
mgreen

mgreens samling

Recommended Posts

mgreen    0
mgreen

Etter litt vårrydding i furteboden fikk jeg endelig organisert bilpleieproduktene mine. Fikk tak i noen gamle kjøkkenskap på jobben som passet perfekt på ene kortveggen i boden.

Her er en del av produktene tatt opp av diverse bokser og stablet på bordet.

post-318-1244300295_thumb.jpg

Her er maskinene mine. Hadde en annen roterende, men den er solgt. Maskinen til høyre fikk jeg i gave av en på jobben. Har aldri hørt om merket før, men skal etter sigende være ganske bra til billigmaskin å være. Blir spennende å teste den. Uansett blir det ny roterende når skattepengene kommer.

post-318-1244300652_thumb.jpg

Pads og bakplater.

post-318-1244300704_thumb.jpg

Mikrofiber og diverse påføringsprodukter.

post-318-1244300752_thumb.jpg

Vi forhandler 3M på jobben så hovedtyngden av produktene mine kommer derfra.

Glassrens og kontrollspray.

post-318-1244300870_thumb.jpg

Rubbing, polish og lakkbeskytter.

post-318-1244300959_thumb.jpg

Diverse slipeprodukter er alltid kjekt å ha...

post-318-1244301008_thumb.jpg

Alt av 3M produktene samlet.

post-318-1244301049_thumb.jpg

Det meste av produktene samlet i ett av kjøkkenskapene. Mangler noen mitts, pads og mf som er til vask.

post-318-1244300100_thumb.jpg

Børster, Tornador, lampe og flasker som ikke passer i skapet fikk plass på en annen vegg.

post-318-1244301168_thumb.jpg

Fremdeles mye man ønsker seg, så se ikke bort fra at samlingen vokser når feriepenger og skattepenger kommer....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lexgtturbo    134
Lexgtturbo

Flott samling det der :)

Regner med at det kommer et par gallons og etterhvert eller? Grime reaper er gull å ha mye av, samme med billberry... hehe

Sorry hvis eg ga deg ideer til ting du kunne bruke skatte- og feriepenger til...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
mgreen    0
mgreen

Har begge fra før, riktignok i små utgaver... Gallons frister ja :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
mgreen    0
mgreen

Litt nye produkter ankommet.

post-318-1246745973_thumb.jpg

Megs produktene kjøpte jeg av madskh her på forumet. Dette er produkter jeg har hatt lyst til å prøve lenge, så det blir spennende :)

Sonax Xtreme Felgrens har jeg testet før og likte den ganske godt. Kom over den på Jula butikken på Lørenskog, så da ramlet den ned i handlekurven sammen med en del annet.

Autobahn og kostene ble handlet inn da jeg har begynt å shine vinterfelger i ledige stunder.

Fant denne Vikan felgbørsten på Mekonomen. Virker noe stiv i busten, men for 90,- ble den med hjem likevel. Finner sikkert noe å bruke den til ;)

post-318-1246745982_thumb.jpg

Venter også på en pakke fra Ketil, så til uka vokser samling litt til :D

Endret av mgreen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Torby    204
Torby

Mmm... Hyperwash, gjør seg veldig godt i foamcannon! :) Fin samling, utrolig mye 3M du har :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
mgreen    0
mgreen

Bra tilgang på 3M på jobben, så da blir det lett slik ;)

Fantastisk ordtak i signaturen din forresten. Kjente meg litt igjen :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
mgreen    0
mgreen

Enda litt produkter ankommet!

post-318-1247344186_thumb.jpg

Fikk levert Optimum Tire Shine istedet for Optimum Opti-Bond Tire Gel, men etter en kjapp mail til Ketil så ordnet det seg. Opti-Bond Tire Gel kommer til uka.

Grit Guardene skal i to 30 liters bøtter jeg kjøpt på Europris tidligere i uka. Pris 100,- pr. stk. Med lokk, bærehåndtak og litermål på siden. Gjennomsiktig hvit plast.

Kom også over denne steameren idag på Jula. Pris 199,- Så den ble med hjem. Testet den såvidt i kveld på midtkonsollen i bilen min, funket faktisk forbausende bra. Hendig tillegg til shining av interiør...

post-318-1247344193_thumb.jpg

Endret av mgreen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig