Gå til innhold

P21S 100% Carnauba Wax


Kenni29

Recommended Posts

19 minutter siden, Kenni29 skrev:

Ok:D Må prøve den ut vertfall. Har du noen anbefalinger på voks da de ikke trenger og koste INSANE mye? hehe

Dodo juice, Victoria wax og Collinite er vokser som er ganske rimelige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Kenni29 skrev:

Ok:D Må prøve den ut vertfall. Har du noen anbefalinger på voks da de ikke trenger og koste INSANE mye? hehe

Har testet en rekke vokser opp igjennom årene og en som overasket meg på holdbarhet er Bilt Hamber Double Speed Wax. Ikke spesielt dyr heller. Holder beadingen lenger enn f.eks AG HD Wax og Collinite 476. Har et par tester med mange produkter på gang nå, og beadingen er like bra som Fusso etter 3-4mnd. Flere av de andre har begynt å dabbe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testdriver

Har snart brukt opp en slik boks med P21S Carnauba paste wax og kommer nok til å handle inn en ny. Finner de dessverre bare på ebay. Bedre glans enn f.eks Swissvax shield etter min mening.  Den er utrolig lett å legge og buffe av. Imponerende dybde i denne. La på denne på en Corvette 66 som skulle på utstilling i Trondheim Spektrum høsten 2015, og fikk mye skryt for glansen. Holdbarheten er lengre enn forventet, har holdt seg helt ok over vinteren til en Ford Focus i sort metallic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Testdriver skrev:

Har snart brukt opp en slik boks med P21S Carnauba paste wax og kommer nok til å handle inn en ny. Finner de dessverre bare på ebay. Bedre glans enn f.eks Swissvax shield etter min mening.  Den er utrolig lett å legge og buffe av. Imponerende dybde i denne. La på denne på en Corvette 66 som skulle på utstilling i Trondheim Spektrum høsten 2015, og fikk mye skryt for glansen. Holdbarheten er lengre enn forventet, har holdt seg helt ok over vinteren til en Ford Focus i sort metallic.

Er det mulig å få P21S til under tollgrensen på Ebay? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testdriver

Kjøpte Rupes Nano short neck for 1 år siden på ebay. Hjemme koster jo denne pakken rundt 8000,-!! Jeg betalte 4500,- med avgifter hos en forhandler gjennom ebay og han bare satte verdien ned på pakken slik at toll avgiften ble lavere.

Tipper de kan gjøre det samme men usikker på om alle vil gjøre det. Det går vertfall å sende en mail og høre men det er jo ikke mye du sparer på den prisen tror jeg. Bedre viss det er snakk om tusen lapper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...