Gå til innhold
Dennis

Tilbakemeldingstråd Storefot bilpleie

Recommended Posts

Dennis

Hvis du har en tilbakemelding til gjeldende firma, eller annen informasjon om firmaet du etter en objektiv vurdering ønsker å dele med andre forumbrukere så legges denne type innlegg i denne tråden.

Kjøreregler kan best oppsummeres ved dette sitatet fra Torby

Ber samtidig om at personer som har uoppgjorte handler / utestående ordre osv først og fremst tar dette direkte med det aktuelle firmaet, og at tilbakemeldinger til / rundt firmaer og samarbeidspartnere holdes på et konstruktivt og saklig nivå. Ingen er tjent med skitkasting på forumet. Samtidig skal det være takhøyde for både positive og negative erfaringer, men admins / moderatorer vil fjerne innlegg eller tråder som utarter seg i feil retning.

Tenk to ganger, pust gjennom nesa, og skru av caps lock.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Stian.R

Så fremt @Storefot / Tommy har produktene jeg leter etter i sin nettbutikk, er det her jeg legger igjen pengene mine.

Maken til kundeservice skal du lete lenge etter!

Er det noe feil eller spørsmål, så ordner Tommy opp. Det er min erfaring! :)

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ofoysta

Takk nok ein gong for god service

Ove

IMG_2066.jpg

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
regeli

Alltids kjekt å handle fra Storefot, alltids en godbit for bilen og bilens eier i esken som kommer

e67b198272d45d7d58c56b0162e0060f.jpg

• Liker 4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
mavrick

Storefot leverer igjen:thumbup:Kjappt og fantastisk god service som vanlig.Godtegompen stakk dragen av med:eek:IMG_20180412_201224.thumb.jpg.f439e1d43a13790863c2c2c6387f8466.jpg

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Storefot / Tommy
3 timer siden, mavrick skrev:

Storefot leverer igjen:thumbup:Kjappt og fantastisk god service som vanlig.Godtegompen stakk dragen av med:eek:IMG_20180412_201224.thumb.jpg.f439e1d43a13790863c2c2c6387f8466.jpg

Takk for handelen! Neste gang skal jeg gjemme den inni noe!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
mavrick

Vareprøver og snop ment hu va grunn nok t blanko fullmakt t mere shopping:rofl1:

• Haha 3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Storefot / Tommy
42 minutter siden, Øystein skrev:

Er det mulig å bestille 2 slike, og få det sendt som vanlig brevpost?

https://storefot.no/produkt/loew-cornell-fine-line-painting-pen-perfekt-for-fylling-av-steinsprut/

Tipper det er ganske mange som nå oppdager en drøss med steinsprut som må utbedres.

Hei Øystein! Ja selvfølgelig. Ser at det går til lokal henting når mer enn én legges i kurven, jeg må forske litt på betingelsene for at det settes gratis frakt. Jeg sender som vanlig A post hvis du legger inn bestilling (selv om lokal henting er eneste valg) :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Øystein

Så bra. La inn nå. Send meg en melding/mail om noe ble feil eller uklart.

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
BBC

Fikk ødelagt en pakke fra Storefot i Posten. Etter en e-post var ny pakke på vei og faktura utsatt. Ny pakke ankom med flotte ekstra vareprøver. Men Gompespiseren kom før meg😩😩. 

Strålende service. Her handler jeg mer. 

😊👌👍🏻

• Liker 4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Chef

Gomp

Super service

Rask levering 

Gomp 

Vareprøver

Gomp

Tommel opp fra meg.

• Liker 1
  • Haha 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
gulliks

La inn min første bestilling hos storefot lørdag ettermiddag. Søndag kveld får jeg mail med sporingsnummer fra Bring! Pakken er levert Bring 08.00 mandag morgen, må huske å ta litt helg også Storefot! :D

Eneste negative var at mailen med sporingsnummer havnet i mitt spamfilteret. Om det er din leverandør (Logistra) eller mitt spamfilter sin feil vet jeg ikke, men mailen fra "bobby" med tilbud om penisforstørrelse slapp igjennom :P 

• Haha 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Storefot / Tommy
18 timer siden, gulliks skrev:

La inn min første bestilling hos storefot lørdag ettermiddag. Søndag kveld får jeg mail med sporingsnummer fra Bring! Pakken er levert Bring 08.00 mandag morgen, må huske å ta litt helg også Storefot! :D

Eneste negative var at mailen med sporingsnummer havnet i mitt spamfilteret. Om det er din leverandør (Logistra) eller mitt spamfilter sin feil vet jeg ikke, men mailen fra "bobby" med tilbud om penisforstørrelse slapp igjennom :P 

Har rukket å ha litt helg! Men har jobb 8-16 man-fre, så jeg liker å se på dette som hobbyen min. Nå skal jeg vel innrømme at det har gått litt lenger enn en hobby, når jeg tenker meg om. 

Men ordrebekreftelse og mail om fullført ordre fikk du i innboksen din? Kun den fra logistra som gikk i spam? Har hatt litt ufordring med at f eks hotmail ikke liker meg....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
gulliks

Første ordrekvittering kom i innboks. Logistra og siste ordrebekreftelse kom i spam. Jeg har ikke hotmail, men spamfilteret mitt (domeneshop) er ikke til å stole på.

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Rambraut

Handlet flere ganger hos Storefot den siste tiden, alltid rask ekspedering av pakken og levering til Trøndelag går raskt. 

Kundeservicen er også på topp, ingen tvil om hvor jeg legger igjen pengene mine når jeg skal prøve noe nytt eller trenger påfyll. :) 

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Freakshow

knall service fra Storefot! :D bra pakket og kjapt levert! :)

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2018

Sosialt

Om oss

Her finner man det meste man lurer på innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig