Gå til innhold

"Nytt" design på forumet


Dennis

Recommended Posts

  • Admins

Som Truls sier, brukt "home" knappen på tastaturet, så slipper man å scrolle så mye ;)

Enig med Gjohn.

Er vel plass til to "nye innlegg"

Hvordan er muligheten for at den viser alle de uleste temaene.

Trykker man på nye innlegg og er for treig eller at man bytter data, detter temaene ut...

Har ikke merket noe slik med nye innlegg, forklar litt nærmere hehe :P

Edit: du mener at du blir logget ut og når du logger inn igjen er nye innlegg borte? hvis ja får jeg ikke endret det, men kan sette opp tiden man kan være inaktiv før man automatisk blir logget ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med BMW huene..

Hehe, Så hyggelig du er i kveld Mr. B

Som Truls sier, brukt "home" knappen på tastaturet, så slipper man å scrolle så mye ;)

Hehe, <Home> og <End> ska de vara, ja. Trur eg. Men for oss som er best med musa vet du. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får prøve å forklare litt bedre.

"nye innlegg" viser de nye innleggene siden sist man var inlogget.

De viser ikke alle de uleste inleggene.

Så om man ikke rekker å lese alle de nye inleggene, og kommer tilbake senere så er de borte under "nye innlegg" Men fremdeles merket som ulest i forumet.

Om du ikke får til å endre "nye inlegg" går det da an og legge opp en som viser alle uleste temaer/innlegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Kan kanskje bruke Dagens aktive emner ?

Der er alle emnene som har vært aktive den dagen, og de som er ulest er merket med en mørkere mappe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vet bruker den litt. Men blir fort mye der til tider. De leste postene skulle ha kommet bort...

Mulig jeg er kravstor nå men... :P

Er kun ønsker på en lettere hverdag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg liker skrifttypen også godt, men jeg kunne tenke meg muligheten for å kunne velge størrelsen på fonten, f.eks en opp eller ned, så vi selv kan velge størrelsen...OM det lar seg gjøre?

Kanskje ikke helt det du tenker, men har du prøvd Ctrl+ / Ctrl- evt. Ctrl samt scroll up/down med musehjul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... sant det :P

Er mye snarveier man kan gjøre på tastaturet som gjør dagen litt enklere :)

Nå er jo sidenavigeringen både øverst og nederst på siden. Bra :)

Mangler bare "vis nye innlegg" nederst nå. ;)

Ser at du har fjernet at første post kommer øverst på alle sider igjen. Syns egentlig det er greit uten den (sånn som det er nå). Spesielt der hvor første post er laaaaaaang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at du har fjernet at første post kommer øverst på alle sider igjen. Syns egentlig det er greit uten den (sånn som det er nå). Spesielt der hvor første post er laaaaaaang.

Har det vært det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Har ikke gjort noen endringer på akkurat det, så hvis du ikke har sett det før må det vært feil hos deg :P sikkert temp internett filer som har vært igjen fra det gamle utseendet på forumet.

Blir dessverre ikke noe vis nye innlegg nederst på siden, da det blir en del jobb + at man trenger ikke det når man kan trykke på "home" knappen.

Har fikset en del små bugs og endret noen små ting i skinnet nå, så nå bør alt fungere 100%

Har det vært det da?

Ikke som jeg vet om, så må ha vært en lokal feil hos gjohn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke gjort noen endringer på akkurat det, så hvis du ikke har sett det før må det vært feil hos deg :P sikkert temp internett filer som har vært igjen fra det gamle utseendet på forumet.

Blir dessverre ikke noe vis nye innlegg nederst på siden, da det blir en del jobb + at man trenger ikke det når man kan trykke på "home" knappen.

Har fikset en del små bugs og endret noen små ting i skinnet nå, så nå bør alt fungere 100%

Ikke som jeg vet om, så må ha vært en lokal feil hos gjohn :P

Hehe, Må være PC'en min som har fått endret innstillingene. Hvis du velger Visningsalternativet "Linear +" skjer det som jeg beskrev. Endrer også sidenavigeringsknappenen fra øverst på siden til under første post. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
Hehe, Må være PC'en min som har fått endret innstillingene. Hvis du velger Visningsalternativet "Linear +" skjer det som jeg beskrev. Endrer også sidenavigeringsknappenen fra øverst på siden til under første post. :blink:

Stemmer det, man kan bytte visningsalternativer så mulig du har vært borti den knappen hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man snakker om bugs. Hva kommer det av at innlegg som er lest, til og med der man selv har det siste innlegget, av og til blir markert som ulest.

Ser ikke ut som om det er likt for alle underforumene, har lagt merke til at det er tilsærs forumet småprat...

Dette er ikke noe som har skjedd nå, har hvert slik en god stund.

Snakker man om sola....

post-539-1244122687_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg også merket :) Savner også en funksjon for "vis uleste innlegg". Samme som "vis nye innlegg" Bare med alle som er ulest ;) Kan hende det er her, men jeg finner den ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
Når man snakker om bugs. Hva kommer det av at innlegg som er lest, til og med der man selv har det siste innlegget, av og til blir markert som ulest.

Ser ikke ut som om det er likt for alle underforumene, har lagt merke til at det er tilsærs forumet småprat...

Dette er ikke noe som har skjedd nå, har hvert slik en god stund.

Snakker man om sola....

Er nok slik den funksjonen er, ser det er samme greia på andre fora som bruker IPB. Den viser nye innlegg siden ditt siste besøk selv om du har skrevet dem selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...