Gå til innhold

"Nytt" design på forumet


Dennis

Recommended Posts

  • Admins

Forumet har nå blitt en del av resten av nettsidene til detailersclub.

Hvis noen skulle oppdage noe feil meld ifra i denne tråden.

bare å sifra hva dere synes, og forslag om noe burde endres på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Ja ble pent dette her Dennis... godt jobba

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg funnet en ting jeg savner....

Før så trykte jeg bare på headeren når jeg skulle oppdatere forumet og når jeg navigerte tilbake til framsiden. Men nå så skjer det ingen ting når jeg trykker. Må konsentrere meg for å treffe det lille feltet det står forum i.... Ikke lett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Du kan trykke på "Detailers Club Norway" helt til venstre under brukermenyen. da kommer du rett til forumets startside :)

post-1-1244048396_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldig bra ut dette her :)

Men har du forandret på font-typen, Dennis? Synes det virker som om skriften har blitt mindre...

Hehe, Trodde det var øyene mine.

Hvorfor ikke gjøre Detailers Club logoen klikkbar (til forsiden). Pleier å være standardfunksjonalitet det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det ble veldig bra jeg, enda mer gjennomført enn tidligere. Må bare samtidig gi ros for at nettsidene har et veldig proffesjonelt design, veldig gjennomført og gir et godt inntrykk! :thumbs:

Kom på én ting - hva med å la brukere lage egen tittel der det står "polert", "bilpleiegeek" osv. Kanskje for betalende medlemmer?

Kom på enda en ting, men det har jeg nevnt tidligere tror jeg; hva med et rating system for handler mellom privatpersoner, slik at man karakter etter handelen er gjennomført?

Endret av Torby

mvh
Torbjørn

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Stemmer at det er en annen font nå ja. Er nå samme i forumet som på resten av siden. Jeg synes også den var litt liten i starten, men nå som jeg har vent meg til den synes jeg den er bra. Jeg vil tro den er mest uvant siden den er ganske forskjellig fra den som var, så etter noen timer er nok de fleste vant med den ;)

Klikkbar logo til startsiden skal jeg få ordnet. Men er noen små bugs i forumet som jeg må få fisket først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer at det er en annen font nå ja. Er nå samme i forumet som på resten av siden. Jeg synes også den var litt liten i starten, men nå som jeg har vent meg til den synes jeg den er bra. Jeg vil tro den er mest uvant siden den er ganske forskjellig fra den som var, så etter noen timer er nok de fleste vant med den ;)

Klikkbar logo til startsiden skal jeg få ordnet. Men er noen små bugs i forumet som jeg må få fisket først.

Designet har blitt veldig bra. Du er flink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
Designet har blitt veldig bra. Du er flink!

Takker :) men header og logo her på siden er det Slemreke som har laget ;)

Var forumet nede litt i går. Fikk opptat server hele tiden...

Kan hende serveren var overbelastet en periode, men merker ikke noe når jeg var her i går så kan ikke ha vært så lenge.

Synes det ble veldig bra jeg, enda mer gjennomført enn tidligere. Må bare samtidig gi ros for at nettsidene har et veldig proffesjonelt design, veldig gjennomført og gir et godt inntrykk! :thumbs:

Kom på én ting - hva med å la brukere lage egen tittel der det står "polert", "bilpleiegeek" osv. Kanskje for betalende medlemmer?

Kom på enda en ting, men det har jeg nevnt tidligere tror jeg; hva med et rating system for handler mellom privatpersoner, slik at man karakter etter handelen er gjennomført?

Skal se på det med å la VIP medlemmer få endre tittel selv i løpet av kvelden ;)

Kommer et post rating system i neste oppdatering av forumet, som blir en stor oppdatering da vi skal over på IP.Board 3.0

Da kan medlemmer gi poeng på poster, å medlemmer går opp i rank etter hvor mange poeng de får fra andre brukere. Men vil ikke bli noe egent for kjøp/salg da det er såpass lite som blir solgt her.

Men en person med høy rank vil jo gi en pekepinn på at det er en seriøs person å handle fra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morrizon

Forumet ble nyyydelig gutter...

Og jeg liker skrifttypen også godt, men jeg kunne tenke meg muligheten for å kunne velge størrelsen på fonten, f.eks en opp eller ned, så vi selv kan velge størrelsen...OM det lar seg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par forslag til:

Sidenavigerings-knappene bør også ligge over første post. Da slipper man mye scrolling hvis første post er lang.

Linken "Vis nye innlegg" bør også ligge nederst på siden slik at man slipper å scrolle opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Trykk på "home" så er du på toppen kjapt

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Gjohn.

Er vel plass til to "nye innlegg"

Hvordan er muligheten for at den viser alle de uleste temaene.

Trykker man på nye innlegg og er for treig eller at man bytter data, detter temaene ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...