Gå til innhold
Trond Unsgaard

VW Egolf 2018 Kristiansand Coating

Recommended Posts

Trond Unsgaard

Hei! Har fått ny bil. Bilen er Indium Grå (mørke grå) Har kun kjørt 1000 km med denne. 

Tenker meg bilen fortjener å bli tatt vare på. 

Tenker meg noe ordentlig lakkforsegling og beskyttelse av typen gtecniq crystal serum eller tilsvarende  som holder minst 2 år hadde gjort seg. Ønsker tilbud/henvendelse fra detailere, helst med beskrivelse av produkter samt totalpris. 

26219818_10160101379515352_1159470267527680989_n.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
SBO Detailing

Hei. skulle gjerne hjulpet deg, men har ikke varme i garasjen så kan ikke legge coating på vinteren.

Om du vil ha Gtech CS på bilen, kan du kontakte bilnerden, tror ikke det er noen andre i området her som legger den :)

Hils fra meg og spør om en hyggelig pris :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Trond Unsgaard
20 timer siden, SBO Detailing skrev:

Hei. skulle gjerne hjulpet deg, men har ikke varme i garasjen så kan ikke legge coating på vinteren.

Om du vil ha Gtech CS på bilen, kan du kontakte bilnerden, tror ikke det er noen andre i området her som legger den :)

Hils fra meg og spør om en hyggelig pris :D

Takk for svar! Jeg må ikke ha GCS på bilen. Jeg kan like gjerne ha alternativer. :)

Jeg har fått pris på GCS Ultra på 8980 hos bilnerden. Føler ikke det er en fryktelig dårlig pris.. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
SBO Detailing
46 minutter siden, Trond Unsgaard skrev:

Takk for svar! Jeg må ikke ha GCS på bilen. Jeg kan like gjerne ha alternativer. :)

Jeg har fått pris på GCS Ultra på 8980 hos bilnerden. Føler ikke det er en fryktelig dårlig pris.. 

Det er absolutt ingen upris. Jeg kommer til å operere med en lignende pris selv, men da får du også coating av vinduer, 1 sett felger og plastikk om bilen har dette. Foreløpig er jeg ikke momsregistrert og gjør det derfor billigere inntil videre, men har ikke mulighet til coating av lakk nå pga. mangel på varme. (felger og vinduer gjør jeg nå på vinteren uansett)

Det finnes mange som legger gode produkter, men perosnlig er jeg veldig imponert over CS + EXO på toppen.

Endret av SBO Detailing

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2018

Sosialt

Om oss

Her finner man det meste man lurer på innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig