Gå til innhold
Exint / Pec

Exint.no & Autoglym trekker 5 heldige detailere!

Recommended Posts

Exint / Pec

Hei,

Her er det bare å beklage. Dette har gått altfor sent, og uheldigvis er dette en konkuranse som det er en aktør til med uten kun oss. Så vi er avhengig av kommunikasjon med andre parten som desverre ikke har gått helt slik vi håpet. 

MEN 

Det blir annonsert vinnere til tirsdag den 27 Mars hvor vi da tar kontakt med dem det gjelder og prøver å finne en dato som passer flest vinnere. 

Igjen her er det bare å legge seg flat. Men det er lys i enden av tunellen. 

Jeg regner med ikke alle her har fått mulighet til å prøve alle produktene, og håper det er noen som vil prøve dem. Et par dager nå så blir noen brukernavn publisert :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Autoglym Norge

Hei! 

Her gikk noe galt, og det skal selvsagt ikke skje. Vi legger oss flate og beklager at vinnerne ikke er trukket før. Det altså vi, og ikke Exint som har vært trege i avtrekkeren her. Som et lite plaster på såret vil Exint legge ut en rabattkode til som gir en ekstra hyggelig pris på nyhetene til dere som responderte her.

Vi ønsker alle en riktig god påske, og tipper mange tilbringer noen timer i garasjen for å gjøre bilen klar for sommeren :-).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Exint / Pec

Følgende vinnere er trukket:
Furuseth Detailing (Jessheim)
Ken Hau (Horten)
heinejs (Eidsvoll)
Thomas90 (Stavanger)
Testdriver (Trondheim

Ta kontakt med meg på pm For informasjon rundt dato :) legg også igjen beskjed om fremtidige helger du som vinner er opptatt :)

• Liker 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ALFRED

korleis gjekk det med dette prosjektet? 😀 

15.3.2018 - 18.48, KenHau skrev:

Enda ikke noe som helst form for oppfølging?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Furuseth Detailing

jeg sa jeg var opptatt påfølgende helger, pga at det hadde tatt så lang tid. og siden hørte jeg ikke mer :rofl1:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ALFRED
17.7.2018 - 11.58, Furuseth Detailing skrev:

jeg sa jeg var opptatt påfølgende helger, pga at det hadde tatt så lang tid. og siden hørte jeg ikke mer :rofl1:

Så pass ja, seriøst dette hører ut som.:D.

• Haha 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2018

Sosialt

Om oss

Her finner man det meste man lurer på innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig