Gå til innhold

DCN er 10 år - Vinn SWISSVAX master collection


truhaa

Recommended Posts

  • Admins
truhaa

10 år har gått, vi er fortsatt her, bilparken blir bare blankere og blankere for hvert år :) 

 

Når en mimrer litt og ser tilbake på de 10 årene som har gått siden Detailers Club startet, kommer en fort innom de tingene en har kjøpt som har kilt mest i magen (samt laget bremsespor i lommebok). Da kan en for min del ikke komme unna SWISSVAX sitt MASTER KIT.. Jeg kan selv i dag huske været den dagen jeg hentet den pakka på posten, hvor forsiktig jeg var når jeg bar esken ut i bilen, samt hvor nøysomt jeg åpnet esken og tok opp flasker, børster og krukker fra den feteste bagen jeg noen gang hadde sett! Jeg satt de pent på stuebordet og følte jeg var i ett med universet.. Jeg tror saktens at "min dag" av Åge Aleksandersen var på radioene også... Nirvana for en som setter bilpleie "forholdsvis" høyt med andre ord..

 

Vel, nok om det. Swissvax er en av de eldste forhandlerne vi har her på DCN, de har vært med nesten siden dag 1 her hos oss, og de var tidlig ute med å tilby seg å sponse oss med en premie til 10 års jubileet også... og tror du ikke de kom med et SWISSVAX MASTER KIT med en SHIELD voks verdi 6.777,- til oss..

 

 

swissvax-master-collection-kit.jpg

 

 

 

Så, rett på capsen, trekk opp buksa, juster sløyfe og spiss barten og følg med, SWISSVAX kittet kan du vinne her hos DCN.. Det du trenger å gjøre er å poste bilde av type fremkomstmiddel du kjører om dagen.. Buss, fly og tog teller også, bare få med merke og modell på daglig fremkomstmiddel  ;) 

 

Kort fortalt, BILDE, MERKE, MODELL i denne tråd..

 

Viktig Info
Det er bare lov med et innlegg pr bruker/ip-adresse mht konkurransen (Vi er fult klar over at det er mulig å lure seg rundt det) Så vinneren vil bli sjekket nøye og må derfor også ha gyldig navn og adresse registrert på sin konto. Er brukeren som vinner registret med flere vil man bli disket og det trekkes på nytt.

Adressen som det skal sendes til hvis man vinner registreres i klubbshoppen fra menyen Klubbshop --> Mine detaljer. Navn og adresse må være registrert innen premien trekkes. Fult navn og adresse er ikke synlig for andre enn admins.
Er du VIP medlem eller har handlet i Klubbshoppen er info allerede registrert. Er uansett lurt å sjekke at det er riktig det som står der. Konkurranse gjelder KUN for personer med adresse i Norge

 

 

 

Vinner trekkes kl 00.01 7 desember 2017 med random nr generator


Vis full artikler

  • Liker 1

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

einarhelge

3fefd6bd7c16cf5e38f13d5960a36ddf.jpg
Ford Grand C-Max

Min showcase                                                Mine S&S

2017 VW eGolf                                                 S&S 2003 Volvo V70                     S&S 2019 Tesla Model X

                                                                         S&S 2017 Aprilia RSV4 RF            S&S 2012 Mercedes Benz ML      

                                                                         S&S 2017 Volvo XC90                   S&S 2015 Subaru Outback

                                                                         S&S 2000 Porsche 911                 S&S 2017 Tesla Model S

Østergren bilpleie på Facebook                       S&S 2015 Nissan Xtrail

                    

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Furuseth Detailing

2005 Audi a6 

IMG_20170720_220643.jpg

 

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center

Koch-Chemie®: Excellence for Experts

Colourlock®: Get the best out of your leather!

Flex®: Das original

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...