Gå til innhold
Megawatt

Behandling av ny Tesla Model S og fremtidig lakkhold

Recommended Posts

Megawatt    0
Megawatt

Hei

Jeg skal ta ut en ny Tesla Model S Metallic Blue om noen uker. Jeg er interessert i å beholde lakken fin i lengre tid. Samtidig vil jeg helst få dette til minst mulig innsats. Er det da lurt å kjøpe en lakkforsegling? Har tenkt på N-Tec optimal lakkforsegling fra Espeland Rekvisitasenter http://bilpleie.net/priser/ (Ca. 5k). Eller er dette penger ut av vinduet? Jeg ser at Bilpleiekongen har en "Tesla-pakke" https://bilpleiekongen.no/produkt/tesla-owner-kit/. Det så jo ikke altfor voldsomt ut i henhold til beskrivelsen på nettsiden. Hvor bra blir dette i forhold til lakkforsegling? Eller er dette noe jeg bør gjøre uansett? 

Takk for svar! 

Endret av Megawatt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
todleif    93
todleif

Med minst mulig innsats er det vel å sette bort jobben. 

Med Tesla pakken ifra Bilpleiekongen gjere du jobben sjøl. 

Setter du bort jobben, er det greit at det blir gjort ein bra jobb. Virker som det er litt ymse der! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Megawatt    0
Megawatt

Men klarer jeg å få det like bra med den pakken fra Bilpleiekongen som Espeland bilrekvisita? Jeg vet ikke hvilket ord Espeland har på seg. Men det virker som de blir benyttet av blant annet BMW som ligger like ved.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
todleif    93
todleif

Antagligt vil du ikkje klare det like bra, men eg veit ikkje kor bra firmaet der er på bilpleie. 

Du vil lære masse med å gjere det sjøl. Du kan fort bruke litt tid og penger på dette 😉

Er jo grunnen til at DCN vart laga! 

Det er vel og fleire her ifra Bergensområdet som har kjennskap til bra firma eller kan behandle bilen din

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig