Gå til innhold
BMWX3

2012 BMW X3 M sport

Recommended Posts

BMWX3    1
BMWX3

Dette er mitt hjertegull. Kjøpt sommeren 2016. 

Hadde før denne også en X3 med det gamle utseende. Var ikke spesielt flink med vasken,så det ble en del runder i maskin og noen håndvask er i ny og ned. Da med bøtte og "god" gammeldags vaskesvamp fra Biltema gjerne med ferdig såpe. PrickBort og avfetting var fremmedord. Barna hadde "vasket" den med snø på en alminnelig skitten dag, så den hadde fått seg noen riper også. Ble levert inn hos den lokale detaljern og han gjorde en fabelaktig jobb med å kjøre den fra matt til blank blacksapphire. Ved henting fikk jeg en kjapp innføring i DCN vask og fra den dagen våknet mitt detaljer instinkt. 

Dagens bil er altså en 2012 BMW X3 M sport. Jeg har ikke gjort noen utbedringer annet enn lakk vedlikehold. Forie eier fjernet de vanlige tåkelysene og fikk integrert led lys nede i fangeren. Ruller rundt på 22" sommerdekk og fått påmontert doble potter. Ut fra selgers informasjon er denne 1 av 2 med de dette utseende i Norge. Han eide begge 2 før han solgte de for kjøp av 2 nye kopier. 

I mitt eie har ikke denne sett en vaskemaskin annet enn noen børsteløse vasker kun for underspylingen sin del. I sommer tok eg fatt på min første poleringsjobb. Ble ikke 100% men tidspresset gjorde at jeg måtte bare godta resultatet. Skulle rekke å legge på Carpro Cquartz UK før vi var NØDT ta den i bruk igjen. Får se om jeg hiver meg rundt på en 100% jobb til sommeren igjen. Det får tiden vise. 

IMG_20160517_195037.jpg

IMG_20171106_002106.jpg

• Liker 7

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
alexanderst    1 881
alexanderst

Lekker bil :)

Kjøpt hos Bavaria Oslo? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
BMWX3    1
BMWX3
7.11.2017 - 17.23, alexanderst skrev:

Lekker bil :)

Kjøpt hos Bavaria Oslo? 

Takk for det! :)

Kjøpt på Bilsalongen i Skien.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig