Morten83 7 Rapporter innlegg Skrevet 1 Juni, 2009 http://www.dagbladet.no/2009/05/31/nyheter...litiet/6494005/ Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
ClearCoatChristR 17 Rapporter innlegg Skrevet 1 Juni, 2009 Operasjonsleder understreker at det ikke var alkohol med i bildet. Da kan det ikke være Bernhard.... Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Bernhard 2 326 Rapporter innlegg Skrevet 1 Juni, 2009 Stemmer det Christer sier.. Jeg kjører aldri i upåvirket tilstand.. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
fredrik 0 Rapporter innlegg Skrevet 1 Juni, 2009 Konstabel, jeg kan forsikre deg om at det ikke er noe blod i alkoholomløpet mitt! Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
ClearCoatChristR 17 Rapporter innlegg Skrevet 1 Juni, 2009 Selv kjører jeg ikke en meter uten å lukte på litt aceton! Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
offroad 20 Rapporter innlegg Skrevet 1 Juni, 2009 (endret) Nei huff.. har jo blitt så forbudt allting att en må ha seg en liten en før en tør å kjøre! Endret 1 Juni, 2009 av offroad Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider