Gå til innhold
Bilnerden.no

ND Week 25% rabatt og GRATIS Car Foam 1 L!

Recommended Posts

Kenmel    8
Kenmel

Hvordan er rense effekten på ND car foam i forhold til Nerta? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
cotte78    389
cotte78

Jeg synes at ND skummet renser og ikke minst skummer mye bedre enn Nerta. Jeg blander ca. 100-200ml. med rent produkt og resten vann i skum kanonen. (Gjør det for begge to) Blandingsforholdet blir avgjort av hvor møkkete bilen er. Jeg kjøpte 10 liter med Nerta, da denne skulle være den nye kongen på haugen. Av skum. Men jeg synes den tørker for fort og jeg er ikke kjempe imponert av rense effekten heller. Mange som blander Nerta mye sterkere, den fungerer nok bedre da. Jeg kommer til å benytte ND sitt skum fremover, så blir Nerta brukt med sterk blanding. Før polering av biler.
Som sagt, dette er bare min menig. Sikkert mange som nesten føler seg støtt av at jeg skriver negativt om Nerta.
  • Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bilnerden.no    633
Bilnerden.no
1 time siden, Kenmel skrev:

Renseeffekten holder ikke noe tilbake for Nerta etter vår erfaring og testing :) Det vi først og fremst forelsket oss i med ND Car Foam fremfor de andre skumsåpene vi testet var den unike kombinasjonen av renseeffekt, skumeffekt OG at den i tillegg var mild mot beskyttelsen. Denne kombinasjonen var det ingen andre såper som matchet ;)

Den beste måten å finne det ut på er for øvrig å prøve selv og akkurat nå er det eventuelt kun frakten som må betales for å få realisert det ;) 

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kenmel    8
Kenmel
28 minutter siden, Bilnerden.no skrev:

Renseeffekten holder ikke noe tilbake for Nerta etter vår erfaring og testing :) Det vi først og fremst forelsket oss i med ND Car Foam fremfor de andre skumsåpene vi testet var den unike kombinasjonen av renseeffekt, skumeffekt OG at den i tillegg var mild mot beskyttelsen. Denne kombinasjonen var det ingen andre såper som matchet ;)

Den beste måten å finne det ut på er for øvrig å prøve selv og akkurat nå er det eventuelt kun frakten som må betales for å få realisert det ;) 

Må ikke tro annet enn at jeg allerede har en 5L dunk stående i garasjen ;) Er meget fornøyd selv, men har bare ikke fått testa renseeffekten skikkelig enda, da bilen ikke har rukket å bli skitten før vask :) Skal prøve den opp mot nerta til helga når neste bil kommer for litt stell :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christer    2 908
Christer

Pokkern også, klarte jeg akkurat å gå glipp av dette tilbudet nå... typisk :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig