Gå til innhold

Børster til Meguiar`s G220


haads20

Recommended Posts

Da har min G220 tatt kveld. Skal vell ikke vente noe annet etter at den har gått så og si konstant i 10timer i dag :P

Men problemet er at børstene er utslitt, lurte på om noen andre har vært borti det samme??? Og eventuelt hvor jeg kan få kjøpt nye børster?

Må vell være noen norske leverandører/nettbutikker der man kan få kjøpt børster??

Håvard A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
panvulk, godkjemi eller norsk prol tenker jeg...

Oki, har sendt en mail til panvulk nå. Så får vi se om jeg får svar på tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk akkurat det samme problemet med min G220 etter en intens poleringsøkt for en stund tilbake...

http://www.detailersclub.no/forum/index.ph...amp;#entry47366

Si ifra når du får svar fra panvulk er du grei! :)

Samme som hos min, ene børsten var helt borte, mens den andre så ny ut.. rart at de slites så skjevt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som hos min, ene børsten var helt borte, mens den andre så ny ut.. rart at de slites så skjevt.

Ja, merkelige greier det der... Noe jeg også synes er litt rart er at børstene tydeligvis ikke er fjærbelastet, og da er det vel mer eller mindre umulig å få de til å bli slitt jevnt. Hadde forventet mer fra en poleringsmaskin i denne prisklassen.

Endret av Anders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får nye på garanti fra Panvulk hvis det er norsk maskin tror jeg, men tror ikke de selger børstene løst...

Men det er vell kun 1år`s garanti?? Står så på de papirer som fulgte med hvertfall.. Å min er over 1 år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Er du bedrift er det 1 år er du privat forbruker er det 2 som oftest, husk at du har reklamasjonsrett i 5 år da, men bevegelige deler er stort sett 2 år...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

christian

Børstene på min G220 ble også slitt skjevt, jeg gikk til en verktøysforhandler med de gamle børstene og fikk et par nye Bosh, det nærmeste de fant i den størrelsen, måtte slipe av lengden noe på de med det funka som bare det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Børstene på min G220 ble også slitt skjevt, jeg gikk til en verktøysforhandler med de gamle børstene og fikk et par nye Bosh, det nærmeste de fant i den størrelsen, måtte slipe av lengden noe på de med det funka som bare det! :)

De nye kom i posten i dag ;) Kjap levering og med en pris på 6 dollar stykket skal man ikke klage ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

christian

Det var rimelig ja..! :) Hvilken nettbutikk bestilte du fra? Greit å vite til neste gang, Bosh børstene jeg kjøpte kosta litt over 200 kroner for 2 stk.. :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

unabomber

Fikk nesten akkurat denne maskinen i posten og mener jeg så ett par ekstra børster i boksen. Er dette noe dem har begynt å slenge med nå kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...