Breitbau

Super-Dag fikser biffen!

48 innlegg i emnet

Dette fortjener ett nytt emne for makan til service Dag stiller med er det få som kan matche.

Ketil på SS var desverre utsolgt for Cleaner Fluid, noe jeg ikke oppdaget før i går kveld! Uansett var jeg lovlig sent ute da nye beregninger viste at jeg senest måtte ha denne Tirsdag.. Og det er jo helligdag på Mandag!

Super-Dag tok jobben og fant faktisk frem til en buss som gikk fra lillehammer halv elleve i dag! Og sjåføren av denne bussen bytta også buss på fagernes og kjører bussen til Gol skysstasjon der jeg bare kan hente pakka! MAKAN!

Så god service, bare for en skarve Cleaner Fluid til en førstegangskunde! Og mitt opp i alt stresset de har med å sende ut pakker fra helgetilbudet!

Takk så mye for servicen Dag.. Dette er slikt som gjemmer seg bakerst i hue og popper frem hver gang jeg anbefaler produktene dine til andre ;)

Strålende!

(Hadde egentlig clayet i går også, så da rekker jeg kanskje å få starta med Cleaner Fluiden i morgen kveld!)

Mvh

En strålende fornøyd kunde!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stående applaus! Det er jo helt drøyt. :o

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stiller meg i rekka over de imponerte hos servicen til Dag...

Jeg hadde en langhelg på lillahammer for en stund siden, og slo dette sammen med litt handling hos SV.

det ver ikke noe problem. Jeg bare ringte, så kom Dag. Han satt i et møte, men leverte fordet! I tillegg til å ta seg tid til å slå av en poleringsprat, og svarte på alle mine spørsmål om produktene hans...

:thumbs:

Endret av Petter
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig imponert :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for hyggelig feedback :D

Vi forsøker så langt det er mulig å gjøre det ytterste for kundene, og når det er kriser så forsøker vi enda litt til - og i dag sto frøken fortuna oss bi ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dag er helt rå på service ja :thumbs: Sendte meg en ny voks boks når jeg klarte å knuse min.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frister mer å handle fra Norge, selv med litt høyere priser, da man får så bra service. Noe annet å få tilsendt et enkelt produkt med buss, enn å måtte vente nesten 4uker på en pakke fra UK hehe

All heder og ære for god service her!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Super-Dag :D

Ifølge mine beregninger så må han da kjøpe seg svart kondomdrakt med Swissvax logo på brystet og eget "våpenbelte" med voks, såpe og div i beltet :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Frister mer å handle fra Norge, selv med litt høyere priser, da man får så bra service. Noe annet å få tilsendt et enkelt produkt med buss, enn å måtte vente nesten 4uker på en pakke fra UK hehe

All heder og ære for god service her!

Takk-takk :)

Super-Dag :D

Ifølge mine beregninger så må han da kjøpe seg svart kondomdrakt med Swissvax logo på brystet og eget "våpenbelte" med voks, såpe og div i beltet :lol:

Hehe, det kunne være noe tenke på før Våler... :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare si meg godt fornøyd så langt selv. Dag ringte meg tidligere i dag for å si at han desverre var fri for den ene voksen jeg hadde bestilt, men at dette var inne på tir/ons og at han kunne sende dette med bedriftspakke til jobben min.. Jeg er en person som hater å vente på ting når jeg har bestilt og ikke hører noe, men når jeg får tilbakemeldinger på min bestilling, ja da er jeg fornøyd og har ingenting i mot å vente litt ekstra... Hadde bare alle vært så serviceinstilt, på ingen måte forkleinelse til de andre butikkene som frekventerer på forumet her, men nå var det Dag som skulle få litt varmluft blåst opp en viss plass. Bra jobbet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det fårn si ja... :thumbs:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kontaktet Dag for litt siden for å høre om hvorfor glossy på protecton flaska var pent tusjet vekk...

Fikk til svar at de har begynt og sløyfe glossy navnet og at det var noen flasker som kom med "gammle" etiketter.

Men vist jeg ville skulle han bestille nye til meg... Dette kaller jeg service.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå blir jeg nesten flau her folkens..hehe Utrolig hyggelig med slik tilbakemelding :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nå blir jeg nesten flau her folkens..hehe

BILDER!!!!! :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Service + Swissvax = Dag...

den drakta Bernhard snakket om var ikke dum dag ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

post-71-1243634936_thumb.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
:rofl1::rofl1::rofl1::rofl1:
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
:lol:
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ekstremt bra service ;) Vi er egentlig bortskjemte her på forumet med service fra de butikkene vi pleier å bestille fra føler jeg :)

Endret av gomega
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive