Dag/Swissvax

Swissvax weekend kampanje 28-31 Mai!

165 innlegg i emnet

SWISSVAX WEEKEND KAMPANJE 28-31 MAI 09!

Swissvax Norge tilbyr alle DCN's medlemmer 15 % rabatt på ordrer fra og med torsdag 28. mai til og med søndag 31. mai. Bruk rabattkode "dcnsom09" og skriv inn DCN nicket ditt i kommentar feltet.

Kampanjene gjelder ALLE våre produkter så her er det faktisk noen kroner å spare om man har noen produkter på ønskelisten :)Om man handler for over 2000,- så tar vi fraktkostnaden (ved oppkrav tilkommer imidlertid oppkravsgebyret på kroner 66,-) NB; Vi justerer beløpet for frakt før evt. kredit kort belastes. Det må gjøres slik da de fleste av våre kunder ikke er medlemmer her inne. De som benytter seg av tilbudet vil også få med en Swissvax detail eller wheel kost uten kostnad!

Dette er en kampanje for DCN medlemmer og kravet for å delta i denne kampanjen er at man må ha vært registrert medlem på DCN fra senest 27. mai 09. Kampanjen skal altså premiere eksisterende DCN medlemmer og evt. nye medlemmer som regger seg på DCN etter dette tilbudet postes må vente til neste gang.

Tilbudet gjelder pga av rabatter og frakttilbud kun ved kjøp av produkter direkte fra oss - www.swissvax.no og kun for en ordre. Ordrer som ikke oppfyller kravene over vil ikke bli ekspedert. Det kan bli noen dager ekspedisjonstid om pågangen blir stor blant annet pga helg på mandag.

Har dere spørsmål så er det bare å sende pm - er som oftest innom hver dag utover - men blir ikke tilgjengelig på dagtid i morgen før litt utpå ettermiddag. Eller så kan dere også sende oss en e-post om det foretrekkes.

Selv om det ikke blir halv pris (hehe..) så håper vi at tilbudet er av interesse for folket - som tidligere nevnt; vi har ganske strenge restriksjoner på dette med rabatter, men kan gjøre unntak mot seriøse klubber. Dette begynner å bli en virkelig bra klubb med mange nyskjerrige, flinke, dedikerte og oppegående bilpleiefolk og da er det ekstra moro å kunne gjøre litt tilbake! En riktig god pinsehelg til alle sammen :)

Mvh Dag/Swissvax

Link: Swissvax

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
:D:wub::thumbs::thumbup: Dette liker vi...!
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Damn... 15%... kona kommer sikkert til Lillehammer og gir deg pryl Dag... vaskemaskin får vente

Passer bra nå som en trenger trøste shopping også :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
:D:wub::thumbs::thumbup: Dette liker vi...!

x2 :D

Bare å brette opp skjorteermene nå Dag, for her blir det nok pågang ;-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jammen det var hyggelig karer :D Da kliner vi llikegodt til med enda litt og legger ved en gratis (og selvfølgelig meget eksklusiv) Swissvax caps til alle som handler over 1000,- ;) Om det blir mange - så kan noen måtte vente litt på denne, men det er det verdt..hehe

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

he he... ohhh 14 stk inne å leser samtidig, ny rekord her det ;)

La oss krasje hele swissvax.no serveren :)

Klikk meg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lekent Dag... Stakkars visa... Men som bernhard sier-- snart skattepenger...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det fortsatt mulig å hente på Lillehammer? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fritt for å ikke få caps <_<

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig bra tilbud :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jammen det var hyggelig karer :D Da kliner vi llikegodt til med enda litt og legger ved en gratis (og selvfølgelig meget eksklusiv) Swissvax caps til alle som handler over 1000,- ;) Om det blir mange - så kan noen måtte vente litt på denne, men det er det verdt..hehe

Har du større en den du sendte meg sist?

Den ser ut som "ole,dole doffen" caps på vannhodet mitt

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Veldig bra tilbud :D

x 2 :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må jeg vente 10 min til med å bestille eller funker det 10 på også ? he he, vogna er full ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leather healer: er svart svart? :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

phew.. da var det handlet og pengene forsvant gitt....... nå er det bare jobben igjen.. og ventingen på at pakken skal komme.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å nei, nå må jeg i værtfall kjøpe noen SV produkter.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huske passord da.... er det epost som er brukernavn der Dag?

fant det ut...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Huske passord da.... er det epost som er brukernavn der Dag?

fant det ut...

Og hva kjøpte du Truls?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spør igjen jeg :P Finnes det bare 1 svart farge i "skinnverden" med tanke på Leather Healer?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til Audi så er nok det ja, det gikk ihvertfall i passaten..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive