Dennis

Felger Momo X-43 18"

Har fått tatt vårshining av felgene i dag, da de skal på bilen i morgen. De ble vasket med Pinnacle Gel Wheel Cleaner før vinterlagring.

Så i dag ble det baret tørket av støv fra dem, før jeg gikk igang med jobben.

Begynte med å gå over med Autoglym Tar Remover på en Microfiber applicator som var veldig bra for å fjerne asfalt flekker og den skader heller ikke felgene.

Når det var gjort tok jeg en liten runde med Menzerna Nano Polish med UDM maskin. Gikk så over dekk sidene med Pinnacle Black Onyx Tire Gel.

Tilslutt la jeg på et lag med Pinnacle Souveran Paste voks, da jeg ikke har noe felgvoks, så får se hvor lenge det holder seg der, blankt ble det iallefall ;)

Har ikke noen bilder av felgene før og under arbeid, da jeg ikke hadde tilgang på Kamera da.

P4160560.jpg

P4160558.jpg

P4160553.jpg

P4160552.jpg

P4160550.jpg

Som dere ser på bilde under er det bra forksjell fra svart fargen på et ubehandlet dekk å dekksiden som har fått lagt på tire dressing ;)  Synes selv det ble bra, ikke for blankt (selv om det kanskje ser slik ut på bilde)

P4160564.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble jo om til 4 stk gromme sommertøfler som forhåpentligvis står på bilen nå? :)

Hvordan er holdbarheten på Pinncle´s tire gel?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal få satt de på i løpet av dagen :D

Holdbarheten på Pinnacle Tire Gel er jeg ikke helt sikker på, brukte den på vinterdekka og det holdt ca 2-3 uker i vinter vær. Men vil tro den varer en del lengre på sommerføre :)

Felgene fikk bra med shine, men ser mye bedre ut i vikreligheten enn på bildene. Har ikke noe bra kamera så synes ikke jeg helt fikk fram hvor blank de egentlig ble. B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vow! Det ble nice altså. Så jo helt nye ut de felgene der. Ble sinnsykt rent på baksiden av felgene. Virker som du ikke pleier å slurve med felgvasken.

Ellers ble jo felgene veldig blanke og fine. Skor nok bilen godt de der. Husk å fortelle oss hvordan holdbarheten er med den voksen på felgene da.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wow, så jo utrolig bra ut. Tipper de ikke var så pene når de kom ut fra fabrikk! ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Wow, så jo utrolig bra ut. Tipper de ikke var så pene når de kom ut fra fabrikk! ;)

hehe.. ja de ser bedre ut nå enn når jeg kjøpe de :)

hadde egentlig planlagt å legge på Swissvax Autobahn felgvoks, men da jeg ikke har den nå ble det Pinnacle. Hadde nok ikke blitt noe blankere, men holdbarheten på Autobahn er nok mye bedre.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bra ut Dennis...

tar remover funka bra?

Bare bilen igjen nå da....he he

Blir godt å få på sommersko ja......har sansen for de felgene der.....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

flytte denne til dekk og felg?

Fy skamme seg Dennis....he he

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sykt pene felger!!!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skikkelig bra resultat må jeg si.. Har og fått dilla på Autoglym`s tar remover. Funker gull den :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funker veldig bra Autoglym Tar Remover ja, fjerner flekker lett som bare det og skader heller ikke lakken.

Truhaa: Denne hører da under Show N' Shine :)

Fikk satt på felgene på bilen i går :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive