Gå til innhold

Iron s


Grefstad

Recommended Posts

Grefstad

Hei.

Hva synes folk om Iron s laget av scandicshine ?

 

Jeg har alltid brukt Iron x fra carpro, men fikk forklart at Iron s var like god bare lenger virketid. Jeg føler man må jobbe i flere omganger og Iron s ikke er like god..

 

Greit å høre andres meninger :)

IMG_7040.JPG

- Hobby Detailer

 

- Toyota Corolla 2000

 

- Toyota Corolla 1985

- BMW 520DA 2008

- Nissan Navara 2009

- VW Caddy 2007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

longbow

Hei.
Hva synes folk om Iron s laget av scandicshine ?
 
Jeg har alltid brukt Iron x fra carpro, men fikk forklart at Iron s var like god bare lenger virketid. Jeg føler man må jobbe i flere omganger og Iron s ikke er like god..
 
Greit å høre andres meninger [emoji4]
IMG_7040.JPG.fd803099c59f439045266281ef65e1f6.JPG


Eg var ikkje så imponert over den. Bruker nå felgblitzen og synest den er noe av det bedre, hvertfall med tanke på pris.
  • DCN Poeng 1

IGL Kenzo master installer

 

Sertifisert Scholl Concepts Bilpleier.

Sertifisert Polishangel Bilpleier.

 

 .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alexanderst

Iron S ble ikke en favoritt hos meg. Jeg bruker Bilt-Hamber sin Korrosol, eller Car Pro sin Iron-X. 

 

Begrunnelsen av at jeg ikke likte IronS, kommer av virketiden. Jeg la produktet på en phantomsvart Audi A8, det var rundt 19-20 grader i lufta denne dagen med en mild bris av vind. Jeg la den IKKE i sollys. Hvorvidt klimaet spilte en rolle, vet jeg ikke. Det la seg en hvit hinne på hele bilen, som var vond å få vekk. Produktet rakk så vidt å ligge i 3 minutter, før jeg måtte spyle av bilen i all hast. Jeg har ikke opplevd liknende med de to andre produktene, i samme klima. 

  • DCN Poeng 1

18' Tesla Model S 75D

X 22' Mercedes-Benz EQE43 AMG

X 22' Mercedes-Benz EQC 400 AMG 4matic 

X 08' Mercedes-Benz E220 CDI Elegance                                                                      Alexander's bilpleielogg

X 03' Mercedes-Benz E220 CDI Avantgarde                                                                 Alexander's S&S oversikt

 

                                                                   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grefstad
Iron S ble ikke en favoritt hos meg. Jeg bruker Bilt-Hamber sin Korrosol, eller Car Pro sin Iron-X. 
 
Begrunnelsen av at jeg ikke likte IronS, kommer av virketiden. Jeg la produktet på en phantomsvart Audi A8, det var rundt 19-20 grader i lufta denne dagen med en mild bris av vind. Jeg la den IKKE i sollys. Hvorvidt klimaet spilte en rolle, vet jeg ikke. Det la seg en hvit hinne på hele bilen, som var vond å få vekk. Produktet rakk så vidt å ligge i 3 minutter, før jeg måtte spyle av bilen i all hast. Jeg har ikke opplevd liknende med de to andre produktene, i samme klima. 


Akkurar dette skjedde med meg også! Godt å høre det ikke bare er meg som opplevde dette...

- Hobby Detailer

 

- Toyota Corolla 2000

 

- Toyota Corolla 1985

- BMW 520DA 2008

- Nissan Navara 2009

- VW Caddy 2007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freakshow
30.7.2017 - 15.30, alexanderst skrev:

Iron S ble ikke en favoritt hos meg. Jeg bruker Bilt-Hamber sin Korrosol, eller Car Pro sin Iron-X. 

 

Begrunnelsen av at jeg ikke likte IronS, kommer av virketiden. Jeg la produktet på en phantomsvart Audi A8, det var rundt 19-20 grader i lufta denne dagen med en mild bris av vind. Jeg la den IKKE i sollys. Hvorvidt klimaet spilte en rolle, vet jeg ikke. Det la seg en hvit hinne på hele bilen, som var vond å få vekk. Produktet rakk så vidt å ligge i 3 minutter, før jeg måtte spyle av bilen i all hast. Jeg har ikke opplevd liknende med de to andre produktene, i samme klima. 

lenge siden du testet den?

mener scandicshine har kommet med en forbedret versjon nå.

jeg fikk forsåvids samme opplevelsen som deg :P så holder meg til felgenblitz xD

Max Protect Certified Detailer

 

Freakshows E39 530DAT

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alexanderst
54 minutter siden, Freakshow skrev:

lenge siden du testet den?

mener scandicshine har kommet med en forbedret versjon nå.

jeg fikk forsåvids samme opplevelsen som deg :P så holder meg til felgenblitz xD

Dette var vel vår/sommer 2016 :) 

18' Tesla Model S 75D

X 22' Mercedes-Benz EQE43 AMG

X 22' Mercedes-Benz EQC 400 AMG 4matic 

X 08' Mercedes-Benz E220 CDI Elegance                                                                      Alexander's bilpleielogg

X 03' Mercedes-Benz E220 CDI Avantgarde                                                                 Alexander's S&S oversikt

 

                                                                   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg handlet Iron S nå i vår og kan ikke si jeg har hatt lignende opplevelser som nevnt ovenfor. Tidligere brukt Korrosol. Syns den fungerer på lik linje, bare mye bedre/mindre lukt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...