Gå til innhold

Fjerne bilmerke/bokstaver


StigRuneF

Recommended Posts

StigRuneF

Som tittelen sier så lurer jeg på å fjerne bokstavene på bakenden av skodaen også bytte ut orginalmerket med et som er helsvart. Samtidig bytte ut skiltholderen med en uten noe skrift eller bruke dual lock. Samtidig har jeg lyst også bytte ut "krom"lista rundt grillen til svart list. Hva tror dere? Ingen bokstaver på bakluke, bare et svart skodamerke. Også svart list rundt grill også svart skodamerke i front? 

 

Spørmålet mitt er om jeg kan benytte meg av samme metode på å fjerne bokstaver fra bakluke som er av glass som med lakk? Varmepistol også tanntråd/fiskesnøre? Eller noe annen metode?

IMG_20170617_171400.jpg

20151217_214536.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer

Fungerer fint med varmepistol og fiskesnøre på lakk også. Litt usikker på hvordan det er å komme til på skodaemblemet i center av bakluke, så ville tatt en titt på google for å være sikker på at det ikke er skrudd.

Mulig du må til med noe plast bendeverktøy for å komme til hvis det sitter i en fordypning.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Punisher

Skoda emblemet på bakluka er vel innfelt slik at det neppe blir pent om du tar det vekk? Bruk tanntråd og litt sitrusrens, evt gjør det når du har vasket bilen, da er skummet som bokstavene henger i mykt og lettere å ta av. Kromlisten rundt grillen blir best om du folierer den. Plastdip/vanlig sort spray blir fort stygt av steinsprut osv 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...