Dag/Swissvax

Swissvax helg!

30 innlegg i emnet

Hei folkens,

Utrolig moro å se så mange flotte detailing jobber i løpet av helgen hvor Swissvax er delaktig i større eller mindre grad:D :D

Siden mange av dere har gjort helgen fin for vår del med mye flott lesing, så skal vi gjøre litt tilbake og kjøre ut en dcn kampanje til helgen - blir lagt ut torsdag kveld og varer til midnatt søndag. Håper og tror den vil friste mange ;)

/D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Woho, 50% på alt?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle gi det bort, men om du vil betale så.... :P Nei, det blir nok ikke så gromt, men hyggelig nok :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha, 49% på alt? :P

Uansett så gleder vi oss ihvertfall...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi gleder oss Dag

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, den ene helgen dyrere enn den andre.... B)

Nå må dere overtale meg, folkens.....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det Dag egentlig mener, er at han har sett seg lei på at folk bruker CG, Megs og andre merker i stedet for Swissvax, så derfor skal han slå til med skikkelig innbruddspris, for å få oss uinvidde hekta på sveitservoksen. ;)

Dette blir bra, er spent på hva som kommer til helga! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oi, dette blir skummelt, bra det ikke er i skattpenge/feriepenge tiden da;)

Jeg vet så alt for godt at det er noe av SV jeg har lyst på:P

30% på divine?;)

Gleder meg til å se:)

Endret av garrett_T4
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hold av en Blau-weiss og en flaske med CF til meg da hvis kampanjen blir bra :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hehe, den ene helgen dyrere enn den andre.... B)

Nå må dere overtale meg, folkens.....

Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finner ikke smaragd jeg...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Finner ikke smaragd jeg...

Samme som Concorso US! Bestill vanlig Concorso, men skriv Concorso US i kommentarfeltet :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vil ha...........

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man går ikke feil med Smaragd nei! ;) Det er den beste voksen jeg har.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Teaser på tilbud nå... Hva blir det neste... Liker ikke å vente :P

Uansett bra tiltak

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd, Smaragd :D

Student du....... :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Teaser på tilbud nå... Hva blir det neste... Liker ikke å vente :P

Uansett bra tiltak

Enig.skal han pirre oss må vi få en liten smakebit på hva vi har i vente.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Samme som Concorso US! Bestill vanlig Concorso, men skriv Concorso US i kommentarfeltet :)

Som igjen er det samme som BOS ? - eller var det mystery som var Best Of Show ? :)

ståle

Endret av smellycat
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ja teasere er no' dritt... Det blir innen rimelighetens grenser, men alle monner drar ;)

Concorso US (det som var BOS) er samme kvalitet som vanlig Concorso - men en litt annen oppskrift :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive