Gå til innhold

PAD washer


Krisalb

Recommended Posts

Vurdere å kjøpe PAD washer å lure litt på om det e nåkka vits eller bare ta det for hånd ? 

Ka anbefale dåkker av produkt

bruke idag CG sin PAD renser 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Capone

Aldri hatt padwasher og heller aldri savnet det.. Etterhvert som putene blir mettet med polish slenger jeg de i en bøtte med vann og en liten klunk 3D Towel Kleen, et kjekt produkt å ha på hylla da det egentlig er vaskemiddel til mikrofiberkluter som funker knall. Så tar jeg "oppvasken" for hånd helt til slutt, gnir ut det jeg klarer av putene, skyller de i vann til det ikke er noe såpe igjen i de, vrir de opp og legger de til tørk. Må jeg bruke de med en gang er det bare å smøye de på maskina, klemme full gass og søke dekning for spruten, da er det ikke mye vann igjen i de etterpå :) Anbefaler også på det sterkeste å ikke slenge grov- og finstegputer i samme bøtta :P 

  • DCN Poeng 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Capone
2 minutter siden, Freakshow skrev:

hvorfor ikke fin og grovstegs puter i samme bøtte? xD

Vet ikke om det strengt tatt er noe must, men jeg gjør det nå slik :P I mitt hode gir det mening, men der gir forsåvidt mye rart mening.. Filosofien er ihvertfall at man fjerner mer lakk under grovsteget, ergo mer død lakk i grovstegputene. Grovsteget har også (naturligvis) grovere slipemidler, og jeg har også produkter med non diminishing slipemidler på hylla, som jeg ikke vil ha i finstegsputene. Derfor vasker jeg eksempelvis ikke blå og gule Rupes sammen.. Om dette er Aspergeren og tvangstankene mine som slår inn eller ikke må gudene vite :) 

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freakshow
8 timer siden, Capone skrev:

Vet ikke om det strengt tatt er noe must, men jeg gjør det nå slik :P I mitt hode gir det mening, men der gir forsåvidt mye rart mening.. Filosofien er ihvertfall at man fjerner mer lakk under grovsteget, ergo mer død lakk i grovstegputene. Grovsteget har også (naturligvis) grovere slipemidler, og jeg har også produkter med non diminishing slipemidler på hylla, som jeg ikke vil ha i finstegsputene. Derfor vasker jeg eksempelvis ikke blå og gule Rupes sammen.. Om dette er Aspergeren og tvangstankene mine som slår inn eller ikke må gudene vite :) 

aha! ja jo det kan jeg egentlig forstå! :o

Max Protect Certified Detailer

 

Freakshows E39 530DAT

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...