Gå til innhold

Har lært en lekse som bare MÅ deles!


Bjerknez

Recommended Posts

Bjerknez

For noen uker siden så bestilte jeg meg en pakke med 60x microfiberkluter fra Aliexpress. Disse ankom i går og når jeg pakket opp esken så kunne jeg ikke annet enn å humre litt for meg selv. Kostet jo ikke stort (rundt 200 kroner), men jeg sitter med 60x mikrofiberkluter som er så tynne at man faktisk kan se rett gjennom dem :lol::lol:

 

Dem kan sikkert brukes til "drittjobbene" og når sant skal sies så hadde jeg heller ikke skyhøye forventninger, men disse klutene var så bedrøvelige at jeg bare må beholde dem for å vise frem til andre. Det skal også sies at bildene i annonsen på Aliexpress lyver litt da dem virker mye tykkere der. Jeg kjøpte et sett med 10 kluter til 59,- på Thorsov Bil som var mye bedre enn disse fra Aliexpress og dem er mer brukenes.

 

Som nevnt, heldigvis kostet dem ikke all verden og dem kan jo forsåvidt brukes, men ikke til buffing av voks etc. Jeg følte jeg bare ville dele denne lille opplevelsen. Jeg klarer ikke engang å bli irritert på meg selv. 200 spenn er dermed trukket fra tabbekvote kontoen i år. Heldigvis går den i null igjen når feriepengene dukker opp, og vel så det får man håpe B)

  • Liker 1
  • DCN Poeng 1
  • Haha 1

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjerknez
35 minutter siden, Ingolf skrev:

Nice som engangs til eksospotter :P

Haha, ja du sier noe der. Spinkle greier var det vertfall. Skal se om jeg får tatt noen bilder av dem senere i dag. :lol:

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjerknez

Jeg lovte og legge inn noen bilder av mikrofiberklutene jeg bestillte fra AliExpress og her kommer dem :lol:

 

bilde-1-3.jpg


bilde-2.jpg


bilde-3.jpg

 

 

Dog fikk jeg også påføringspadsa i dag fra samme sted og dem så langt bedre ut. Dem ser faktisk ganske bra ut. Tror det var 250 spenn for 30stk.


bilde-4.jpg


bilde-5.jpg


bilde-6.jpg

  • DCN Poeng 1
  • Haha 1

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
19.6.2017 - 17.12, Bjerknez skrev:

Jeg lovte og legge inn noen bilder av mikrofiberklutene jeg bestillte fra AliExpress og her kommer dem :lol:

 

bilde-1-3.jpg


bilde-2.jpg


bilde-3.jpg

 

 

Dog fikk jeg også påføringspadsa i dag fra samme sted og dem så langt bedre ut. Dem ser faktisk ganske bra ut. Tror det var 250 spenn for 30stk.


bilde-4.jpg


bilde-5.jpg


bilde-6.jpg

Super slike MF pads mye produkt? Hva bruker du de mest til? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...