Gå til innhold

Har audien klarlakk?


fredsjo

Recommended Posts

Hei

Driver å fikser noen steinsprang. Og skjønner egentlig at dette er et dumt spørsmål, men har Audien min klarlakk? Når jeg har rubba den så har aldri padden fått noe blåfarge på seg, så regner med den har det?

Jeg har mala i noen steinsprang på ett lite område på fangeren som jeg skal pusse ned med 2500-3000grit og må bare vite hvor forsiktig jeg skal være, så jeg ikke tar knekken på en evt. klarlakk :)

Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har nok helt sikkert klarlakk ja. Hvis ikke noen har lakkert den opp igjen i single stage lakk da :P

Endret av mighty82

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner skjønner.

Men grunnen til jeg skal pusse er for å pusse ned overflødig lakk jeg har flekket i noen steinsprut. Så i bunn og grunn skal det jo ikke engang være nødvendig å pusse på klarlakken, så skal nok klare å være forsiktig.

Noen som kan si meg, når man våtsliper, er det rent vann man skal bruke da? Har hørt noen brukte claylube?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kris1986

du kommer nok borte i litt lakk, bare husk når du sliper bør du ha noen mellom fingre og ark..

Masse vann, evt. med en liten dasj såpe oppe i vannet, men ikke noe must... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opti no rinse, kan bruke det da.. Regner med blandingsforholdet skal være ca. samme som vel clay?

du kommer nok borte i litt lakk, bare husk når du sliper bør du ha noen mellom fingre og ark..

Regner med du mener en plast-ting eller no, slik at det blir jenvt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...