Gå til innhold
FinnIsaksen

S&S - Isaksen Detail // BMW X1

Recommended Posts

FinnIsaksen

BMW X1

- From rags to riches -

 

IMG_1224-269.thumb.jpg.a5b92a209abf19df6949e9213933b0b1.jpg

 

-

 

Hei og velkommen til denne S&S!

Arbeidsloggen omhandler en BMW X1 som sårt trengte litt pleie.

Bilen har gått som pendlerbil og blitt kjørt mye i børstevask.

Avtalen med eiger var å utføre en full detail. Eier hadde planer om at bilen fra nå av skulle tas godt vare på.

 

Bilder ved ankomst

 

IMG_0751-2.thumb.jpg.a093d3197e7b5df52bcf956cce70e960.jpg

IMG_0760-9.thumb.jpg.e9c5875892957ae4dc6457416aa18e39.jpgIMG_0758-7.thumb.jpg.78181cd2459b6a6275689ac576295840.jpgIMG_0763-11.thumb.jpg.db72f19531a19fcb7d06b695908aeb00.jpgIMG_0768-16.thumb.jpg.7d14563c2fd6f9779ad7410147cf6898.jpgIMG_0766-14.thumb.jpg.d38c26e3f6f02cd49f0f058eab28462a.jpg

IMG_0803-43.thumb.jpg.21200b99b8314a5a70c8e10969c63707.jpg

 

Vaskarlauget er på plass

 

IMG_0771-18.thumb.jpg.3b5bdac63a5cc65da41444a2c5248e03.jpg

 

Koch Chemie Felgenblitz på felgene

IMG_0776-20.thumb.jpg.94dac8fa1cc33216c26c8c76222e4d90.jpg

 

Teerwarshe fra vinduer og ned, samt hele bakenden. Etterfulgt av Surfex HD 1:5 over hele bilen.

IMG_0777-21.thumb.jpg.57cbda415795bb71dbc47dda593a6afc.jpg

 

Samme cocktail inne i dørene

IMG_0780-24.thumb.jpg.eb76ac63192504d6297827ebaaa66e99.jpg

IMG_0794-37.thumb.jpg.2157559600b99d78cd70b4b6ffcd87d6.jpg

 

Skummer ned bilen med Nerta Active Diamond Foam 1:5 i skumkanon, blandeskrue i bunn

IMG_0781-25.thumb.jpg.c48fb3e93a9cfe090453a1da01f5f314.jpg

IMG_0804-44.thumb.jpg.4b6c083eb28ddb8ec5ad34436123c2b4.jpg

IMG_0791-34.thumb.jpg.35d673ee0858e01edc85c5286a833753.jpgIMG_0788-32.thumb.jpg.33d9a3cf702afdc4b8951ced755040f2.jpgIMG_0785-29.thumb.jpg.44ce34b60728b52a8e8c76407c2f150d.jpgIMG_0786-30.thumb.jpg.878f034c27cc231b1c3bf0d1758a28fe.jpg

IMG_0789-33.thumb.jpg.e7cec6827ecdc0fda22fb13ec93c0e0e.jpg

 

Spyler nedenfra og opp for maksimal effekt av avfettingen

IMG_0793-36.thumb.jpg.4cf9b108c25b7ea778ff5bf4d5862c33.jpg

 

En runde Iron X på felger og langs sidene av bilen for å løse opp bremsestøv

IMG_0795-38.thumb.jpg.6a8ff2d63e896e36eaaf22fdd879f413.jpg

 

Den finner litt, dog vanskelig å se hva den finner på den mørke lakken

IMG_0800-41.thumb.jpg.376a64e0578ecb037f6593a79adf36b0.jpg

 

Skummer ned bilen på nytt og går over med børste på vanskelige plasser der smussen kan sitte igjen

IMG_0805-45.thumb.jpg.e62f4ec92ce516ce86cbdff76640a491.jpgIMG_0813-53.thumb.jpg.dbcb2eef886d24c20915a05d9d3442cd.jpgIMG_0812-52.thumb.jpg.cb4f26f7c20143dc848ecb1bf02f6bf7.jpg

 

Klart for håndvask med Mr. Pink. Bildene av dette ble desverre litt ute av fokus..

IMG_0816-55.thumb.jpg.54e0a75f46e5b9a0b5890af698530e2a.jpgIMG_0822-61.thumb.jpg.fa4dd4ee15928dba05d35b2391e6db91.jpg

 

Vannet ligger helt dødt etter avspyling, panseret er helt vått på dette bildet.
IMG_0823-62.thumb.jpg.bdd7aa995dddf290a34dfaff298eb03b.jpg

 

Inne til avtørking

IMG_0828-65.thumb.jpg.6639454eecf3da6d003a3a91b15ee67a.jpgIMG_0830-66.thumb.jpg.69fb8fde12a2bbc920069837304f8baa.jpgIMG_0836-69.thumb.jpg.7b47bb508b45c7ead78ab0b6c612e55e.jpg

 

En liten runde med claybaren. Pga. været ble den tatt inne med quick detailer som smøring. 

Fått løs det meste med vasken, så her var det lite partikler å finne.

 

 

IMG_0942-119.thumb.jpg.b7f77106c2db0782f2d7a526cfed0036.jpg

 

 

Litt tilstandsbilder

 

IMG_0839-72.thumb.jpg.d2451eb4c4d70cc41121fd8e993dc96c.jpgIMG_0849-75.thumb.jpg.3dbc33208a4c6255bc1589599b82bf0c.jpgIMG_0852-78.thumb.jpg.e662b7402c95b7d44a65b93aef3c19dd.jpgIMG_0856-82.thumb.jpg.c0d6e0c68c5fecb5f02818b125610825.jpgIMG_0860-84.thumb.jpg.9a5b9ffd6fa05dbab4297f3963104854.jpgIMG_0866-85.thumb.jpg.a869bea85d1c9c41ce8b246355a05e85.jpgIMG_0867-86.thumb.jpg.3261ae600f6ec31cc877b2559dede683.jpg

IMG_0870-88.thumb.jpg.eaf826dc6d6e4ff5a66072c14e5ec434.jpgIMG_0871-89.thumb.jpg.88c31467e8f5acc010107eee098cbc20.jpg

Her ser vi at bilen har fått lide av håndvask med mye makt uten tilstrekkelig avfetting først.

 

Da var det bare å begynne med maskeringen, en del plast på disse bilene.

IMG_0954-126.thumb.jpg.3899a59804f55ac53bbf368cbf4cfff3.jpg

 

Måler lakktykkelsen rundtom.

Greie målinger 100-140my, bilen har ikke vært maskinpolert siden den var ny så forventer å ha litt lakk å jobbe med.

IMG_1289.thumb.JPG.1191d62e23afb872ad80e57665eb9230.JPGIMG_1290.thumb.JPG.cca8dd05631fc8daf07815c74ee59070.JPGIMG_1291.thumb.JPG.3edf2af8d28e312ce686248f4d00f342.JPG

IMG_1294.thumb.JPG.cfcf43e2ae08ffbf6e26b0e39b10190c.JPG

 

Mistenkte en nokså hard lakk her.

Gikk for å prøve favorittkomboen Rupes blå MF og Angelwax Ressurection. Støver lite, korrigerer og avslutter som regel bra på hard lakk.

 

Primer først pad´en godt

IMG_0875-92.thumb.jpg.4342620cea2576e30e77d2cea83a7a24.jpgIMG_0876-93.thumb.jpg.dcf11e9154179edf23ea4256591f58a6.jpg

IMG_0878-94.thumb.jpg.80a8835f5c1ba2fa959f0538d19c1537.jpg

IMG_0884-99.thumb.jpg.4c4b99dc6fc1e4c24a20ba429e4febb6.jpg

IMG_0885-100.thumb.jpg.90b77abe5dff6deb220cb7f2f4eff0aa.jpg

 

Det jeg ser her...

IMG_0888-101.thumb.jpg.6388770b4d9a122c608bfb94852260bb.jpg

 

..er dette.

IMG_0890-103.thumb.jpg.b9116f7e8e2d9d640f9f5e750cf75044.jpg

 

Panser og tak var forøvrig mindre ripete enn sidene på bilen, 

naturlig sammenheng med at det rett og slett har vært mindre skitt på disse panelene ved vasking.

 

-

 

Spottet en renning i lakken på venstre førerdør. Eier opplyste om at en av førerdørene var omlakkert, noe lakkdybden verifiserte.

Denne må bort!

IMG_0913-109.thumb.jpg.bed2718d82ddfeae57566b43c54b02b3.jpgIMG_0929-110.thumb.jpg.cb0240686f7a298426477f5aacc6fee6.jpgIMG_0932-112.thumb.jpg.0624255f91f4338b82b73fa44b3e04a1.jpgIMG_0936-115.thumb.jpg.29a313dbe5438de9235ef325cc6353cf.jpgIMG_0937-116.thumb.jpg.71cf1b4cd65b50b6ae9237b6d0822d0a.jpg

 

 

Felgene er grovvasket samtidig med bilen. Disse blir demontert for detaljert vasking ved en senere anledning.

IMG_0938-117.thumb.jpg.d0238a3516033921679ccb22095ab1df.jpg

 

-

 

Litt bilder av korrigering rundtom

IMG_0953-125.thumb.jpg.f8d9377b75cb5c76d02550a7340085ef.jpg

 

IMG_1090-180.thumb.jpg.65de9f01aacbd8b7c7d4aa556ca4f05a.jpgIMG_1099-185.thumb.jpg.c65cb9dffeb93bbe77938e24d02f8ecb.jpg

 

IMG_1142-209.thumb.jpg.0f6c0ca99cb229ba9f0bd1d707b43294.jpg

IMG_1085-178.thumb.jpg.de6c0928f69ce5d2bf9766761b41e043.jpg

IMG_0956-128.thumb.jpg.62719299dff6450037eb6e00ece1c343.jpgIMG_1006-145.thumb.jpg.91850f3c07d01fdae38b13ebc268bf59.jpgIMG_1016-148.thumb.jpg.6b88d59698f7bebad0c65948ea660db5.jpgIMG_1064-167.thumb.jpg.4f4c519f27842554d077d78a7ec71c09.jpgIMG_1106-190.thumb.jpg.3400d89ff47c937a8082c320e71acc4f.jpgIMG_1138-207.thumb.jpg.bd13f8c005aaff953898c429cf4c7fed.jpg

 

Dørene fra dørhåndtak og ned hadde meget dype riper. Lakken er den hardeste jeg har vært borti noen gang!

Etter å ha brukt 3-4 timer på venstre fremdør, gikk jeg for å våtslipe de resterende dørene. Jeg hadde målt at å fjerne ca. 7-8my ville avslutte ripefritt.

 

Jeg tar frem Rupes Scorpio RH356A med 3000 grit papir og prøvde et område

IMG_1040-158.thumb.jpg.ce742e6b01f5f4ede559f7220fa38e20.jpg

 

Et par kjappe drag tok 5-6 my, avsluttet våtsliping når jeg fortsatt kunne skimte de dypeste ripene.

IMG_1122-198.thumb.jpg.167533c6272f57315da6f4ef269b0c19.jpg

 

En runde med MF/AW Ressurection etterpå gjorde susen

IMG_1046-161.thumb.jpg.e314100bd06517593a46fdb6bc140f11.jpgIMG_1054-163.thumb.jpg.a272dc2263d5a8792f995645db4a198c.jpg

 

Tok dermed de resterende dørene med 3000 grit på samme metode.

Prøvde å holde med unna groper, kanter og endekanter. Kjørte skuminnlegg på Scorpioen oppå skummet som sitter på papiret.

IMG_1127-203.thumb.jpg.69c9f153c7da7461c8e7754a75fd5244.jpg

 

Noen dypere riper på høyre bakdør fikk en runde 2500 grit først

IMG_1113-195.thumb.jpg.242bf79da54e4ebf5f6738a120f92f5c.jpg

IMG_1118-197.thumb.jpg.668d52997c35937d2695730aa2ff8be0.jpg

 

Poleres opp igjen med MF

IMG_1132-204.thumb.jpg.d4724d93bafc272f38e4d17647696224.jpgIMG_1123-199.thumb.jpg.8a4e018e9e34a3cdf15dbc8db4269819.jpg


Blåser paden ren etter hver omgang. Bruker litt mer polish da mye blåses ut, men det er slik jeg liker å gjøre det. 
Vil ikke risikere oppbygning av lakk i paden som blir med rundt og gjør ugang.

IMG_0900-108.thumb.jpg.272a75097d0c93e979071e62c86d2b92.jpg

 

-

 

En del stygge merker under dørhåndtakene, disse måtte dempes litt.

IMG_0983-137.thumb.jpg.b6e8125b96437603ec6d63b477a81a77.jpg


Lader en skumcone med AW Ressurection

IMG_0964-131.thumb.jpg.848bcc5b0ecc1216f5b60c8fbc6b3052.jpg

IMG_0965-132.thumb.jpg.e50826378a8e50784998ed4038f00e60.jpg

Primer denne godt

IMG_0966-133.thumb.jpg.456065e63b01dfe50462237736674d1a.jpgIMG_0967-134.thumb.jpg.dff9816f85802183738d250901839acb.jpgIMG_0968-135.thumb.jpg.b6e73b730a070a9f6eb8557bfd589d0e.jpg

IMG_0984-138.thumb.jpg.fc660ce17341bd3c532ff45b42b51ebf.jpg

 

Maskerer av håndtaket da dette ikke er metall og varmes lettere opp, samt at lakken ofte er veldig tynn her. Selve håndtaket korrigeres etterpå.

Kjørte 10 sekunder ovenfra, 10 sekunder nedenfra, kjøler med trykkluft og kjører litt til. Går videre til neste håndtak og gjentar 4 ganger rundt hele bilen.

 

IMG_0979-136.thumb.jpg.a9d42e03a89dc22f61f2d9563b00c1fb.jpg

 

-

 

Grovsteget er ferdig og et finsteg blir kjørt. Det var muligens ikke nødvendig, men det kan skjule seg en haze som ikke er mulig å se.

Angelwax Regenerate på Rupes gul pute var passende til dette.

 

IMG_1174-230.thumb.jpg.41913ab699ce7071931c653a31008683.jpg

IMG_1087-179.thumb.jpg.eed3e0fc1de44858fb7df85230c8148a.jpg

IMG_1156-221.thumb.jpg.6da584d7c79a6ebfd3b6d7c531fa5816.jpg

 

Etter finsteget ble det kjørt 2 runder wipedown

IMG_1180-233.thumb.jpg.9e41fbe7fb0432e448bcb53de2b64971.jpg

 

Så var det klart for Koch Chemie 1K-Nano. Jeg er blitt superfan av denne coatingen!

IMG_1176-232.thumb.jpg.b8cbd6f70ffbfc86e00569e9a92ea187.jpgIMG_1183-236.thumb.jpg.7f17a5cc0868c28134e05d14cd1f3686.jpg

 

-

Motorrom rengjort med steamer og påført Koch Chemie Motorplast

IMG_1192-244.thumb.jpg.b62e00c36a87ee94f045c2ee64e663a4.jpg

-

 

Ruter ble clayet, gått over med plastbarberblad og renset kjemisk. Deretter ble Aquapel lagt på alle ruter.

IMG_1201-251.thumb.jpg.10b63390bd3988f803c354fd3d629263.jpg

IMG_1199-249.thumb.jpg.225f25c44b673dd608354ddc0c73445b.jpgIMG_1200-250.thumb.jpg.f5afa3d049b8c8258b6ed6517b52e6a1.jpg

 

-

 

Så sto felgvasken for tur :)

IMG_1068-170.thumb.jpg.b5c5810d5c24a915328e85c32b20985b.jpgIMG_1070-172.thumb.jpg.b69a434a9cb4268bf829d25abb3ad800.jpgIMG_1074-173.thumb.jpg.b568fa22ea5bc2e3d33e669d7cee1ddf.jpgIMG_1077-174.thumb.jpg.943d95428ea3b83d0c446cc4622d750c.jpg

 

Inn for tørking, fjerning av gammelt loddklister og polering.

IMG_1193-245.thumb.jpg.60ed9b4df151f1eda7c33184d43c3c88.jpgIMG_1194-246.thumb.jpg.d1c6acc7c1b9f811171ce8895685fa94.jpgIMG_1195-247.thumb.jpg.6b9a0abc717311203763e6893556ba83.jpg

 

Etter polering med Rupes mini og Nano, ble det lagt på SW Autobahn felgvoks

IMG_1197-248.thumb.jpg.b425e914d024b1bfc0a3fcb6baf61dd7.jpgIMG_1202-252.thumb.jpg.80bd411a90016200faf0c709f74e17c6.jpg

 

-


Begynte å skorte på tiden nå, men fikk tatt en runde på stussen ;)

IMG_1210-259.thumb.jpg.0d4c80e409acea19790b97c65655853a.jpg

IMG_1213-260.thumb.jpg.295a5a853913b82a0926d92c63ce52d6.jpg

 

-

 

Skinninteriøret hadde absolutt behov for en rens. Colourlock produktene er bare helt rå her!

IMG_1144-210.thumb.jpg.a897fe8ebef8ac0b9c9a75af5199c531.jpgIMG_1145-211.thumb.jpg.6ef406f730480e318988fe989845f5ac.jpgIMG_1149-214.thumb.jpg.b52487db4a8a5f2d79544227c9e35374.jpg

IMG_1147-212.thumb.jpg.b23df695007a62f0e032a2f6df4db5ee.jpgIMG_1150-215.thumb.jpg.cb973257bcf936e3e4aea024498fde3f.jpg

IMG_1154-219.thumb.jpg.3ad26ae2f95aabc55a0638319b0fa76a.jpg

 

Interiøret fikk stå til neste dag før det ble satt inn med beskyttelse

IMG_1186-239.thumb.jpg.1d1f107ef82af0b4c412dca57a74eb5c.jpg

 

-

 

Diverse interiørrengjøring

IMG_1187-240.thumb.jpg.7001dc878e52c074a09b03d28011b155.jpg

IMG_1189-241.thumb.jpg.539281289365a5ecc956dbfde44ce264.jpg

 

Interiøret ble renset med Ozon, dette tok bort en "innestengt" lukt

IMG_1172-228.thumb.jpg.79cdb1cf142be2bbae8cc81e6f0017c8.jpg

 

-

 

Siste shine før ferdigbilder og avhenting

Plastdetaljer satt inn med Koch Chemie plastfornyer

IMG_1214-261.thumb.jpg.a43cdb40d81a1549bbded28cdbc6eeb1.jpgIMG_1215-262.thumb.jpg.4a5efbb02176e24453b636651492fd76.jpg

 

 


Vi dropper vel ferdigbildene?..

 

 

 

 

 

 

NEIDA!

 

IMG_1225-270.thumb.jpg.55feb6c8cf909d3eb0ed43c489351f1e.jpgIMG_1216-263.thumb.jpg.0f411728ff82d15de380d8765b75b206.jpg

IMG_1221-267.thumb.jpg.08caacdea917466b8dc5ed67d6aa1949.jpgIMG_1220-266.thumb.jpg.816c47ef7820e04ddf0dfc3a3f8dcf88.jpgIMG_1219-265.thumb.jpg.6521115858073043e2aca792ab8d40f6.jpgIMG_1227-272.thumb.jpg.ac419fa880198c1f3e9b531629953bca.jpgIMG_1233-276.thumb.jpg.66c628c0bf9e3b0736947f4cd15dd3c8.jpgIMG_1237-280.thumb.jpg.0b2599b748499911e146bb0bfa938434.jpgIMG_1239-282.thumb.jpg.466728b6ca05b981b441ecaeb9da3fee.jpgIMG_1241-284.thumb.jpg.7d0969e5d5e09082b1eba11c27bf798d.jpgIMG_1246-288.thumb.jpg.47f1459838aad0178024a60fc6f695b9.jpgIMG_1249-291.thumb.jpg.ebf20a62c0717a34b1e0028ebd100a84.jpgIMG_1250-292.thumb.jpg.5f4b6f4b2ff033e42d5e587470e55eb8.jpgIMG_1252-294.thumb.jpg.4609383fbb30722e37a5ef555aa1c994.jpgIMG_1253-295.thumb.jpg.4791ca76bca58b35f05e129c2c6e18dc.jpgIMG_1258-297.thumb.jpg.22e2edcef9451bbcc2dd8adca56e9578.jpgIMG_1261-300.thumb.jpg.44ae6674e3710625ade877211764d45d.jpgIMG_1265-303.thumb.jpg.d6ccd6586eabbfb73c11b5d9a1558410.jpgIMG_1270-308.thumb.jpg.290586a788f7f9a2f41639f5a82e0729.jpgIMG_1272-310.thumb.jpg.1622ac7a853b98b65fdf06c6cb8bd0b0.jpgIMG_1277-313.thumb.jpg.4708005c3ae67f908e59fbcd2ecd1a75.jpgIMG_1288-320.thumb.jpg.dce9a6cb72c65af5dd810a757ca2c946.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tidsforbruk: 47 timer over 4 dager

 

Tusen takk for titten! 

 

 

 

 

 

 

Endret av FinnIsaksen
Dubliserte bilder
  • DCN Poeng 67

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
A. Gaastjønn

Lekkert! Ingenting å utsette på arbeidet ditt! :thumbup: Glad eg ikkje åpna denne S&Sen på 4g ^_^

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
FinnIsaksen
8.6.2017 - 22.59, A. Gaastjønn skrev:

Lekkert! Ingenting å utsette på arbeidet ditt! :thumbup: Glad eg ikkje åpna denne S&Sen på 4g ^_^

Takk :D

Endret av FinnIsaksen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gizmo

Jeg er stum av beundring 😲 Fantastisk jobb, cred i bøtter og spann 👏👏

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Splendid

En vanvittig omfattende jobb med strålende resultat! Eieren er heldig, men syntes synd på deg når jeg så tilstanden på før-bildene. Flott og veldokumentert S&S som lett fortjener tommel opp og grønn knapp. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
FinnIsaksen
7 timer siden, pck skrev:

Dette ble bra! :thumbup: Solid løft. 

Takk :)

 

6 timer siden, Runey skrev:

Bra utført jobb! Ekstrem løft jo :D 

Takk, ja ble bra dette!

 

6 timer siden, Gizmo skrev:

Jeg er stum av beundring 😲 Fantastisk jobb, cred i bøtter og spann 👏👏

Takk for det, hyggelig kommentar B)

 

4 timer siden, Splendid skrev:

En vanvittig omfattende jobb med strålende resultat! Eieren er heldig, men syntes synd på deg når jeg så tilstanden på før-bildene. Flott og veldokumentert S&S som lett fortjener tommel opp og grønn knapp. 

Hehe, var litt å ta tak i på lakk siden her ja :P Takk for det :thumbup:

 

9 minutter siden, kaw skrev:

En fryd

 

Du er super dyktig

Kjekt å høre, takker :thumbs:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Arild

Digger arbeidet ditt mr isaksen! 👍🏼👍🏼

Disse skumcones'a du bruker, hvor har du kjøpt dem? På jakt etter noen som er litt bedre enn de jeg har funnet på ebay.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
FinnIsaksen
2 timer siden, Bjerknez skrev:

Helt nydelig! :thumbs:

 

 

:)

5 minutter siden, Arild skrev:

Digger arbeidet ditt mr isaksen! 👍🏼👍🏼

Disse skumcones'a du bruker, hvor har du kjøpt dem? På jakt etter noen som er litt bedre enn de jeg har funnet på ebay.

Takk for det :)

Det er Ebay, synes de fungerer utmerket!

http://www.ebay.com/itm/122491828041?_trksid=p2057872.m2749.l2649&var=422939945070&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
FinnIsaksen
34 minutter siden, Arild skrev:

Knall.. prøve det.. er alle like eller er det forskjellige hardheter på dem? 

De er like, fargen er kun for show ^_^

  • DCN Poeng 1

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
gulliks

Imponerende! Krever kunnskap og ikke minst et solid sett med baller for å gå på den våtslipingen! 

 

Creds er overlevert :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Eivind85

Rå bra jobba! :D  Alt på stell her ser det ut som :thumbs: 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
FinnIsaksen
6 timer siden, gulliks skrev:

Imponerende! Krever kunnskap og ikke minst et solid sett med baller for å gå på den våtslipingen! 

 

Creds er overlevert :)

Takk! Anbefaler alle å prøve seg frem med våtsliping. Ved hard lakk, dype riper og ønske om perfekt resultat kan det være en raskere vei enn MF på DA, og tryggere enn MF/ull på roterende :thumbs:

 

3 timer siden, pejourdan skrev:

Meget flott utført detaljjobb! :)

Cred!

Takk :)

2 timer siden, Eirik1892 skrev:

For et løft!:D

:thumbup:

1 time siden, Tommy skrev:

Rett å slett strøkent :thumbs:

Takker :thumbup:

  • DCN Poeng 2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2018

Sosialt

Om oss

Her finner man det meste man lurer på innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig

×