Gå til innhold

Hvilket rensemiddel til rensemaskin?


Thomas90

Recommended Posts

Thomas90

Skal kjøpe meg en foma mimo nå og lurer på hvilket rensemiddel som er anbefalt? Ser det står mye mellom CG green clean og all clean + . Har en dunk surfex stående og lurer på om det er effektivt og trygt å bruke på tekstiler? Hvilken skummer minst?

- Audi A3 2008 1,9 TDI Lavagrå (LZ7L)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Green Clean. Sprayer ut ferdig blandet på tekstil, gnukker med en tekstilbørste og bruker Mimo til å suge opp med vann. Skummer ingen ting.

2022 Fiat 500e | ocean green og monogram stofftak med hvitt økologisk skinninteriør
2017 Peugeot 3008 SUV | grå platinum med nappa mistral skinninteriør

Tidligere biler omtalt på DCN: 2018 BMW i3 94Ah | melbourne rød med lodge ullinteriør // 2015 Peugeot 108 | hvit med sort stoffinteriør // 2013 Ford Focus | candy red med sort nappa skinninteriør

 

sjekk kartet selvvask i Norge på Google Maps for oversikt over vaskehallene som er registrert på DCN (sist oppdatert januar 2024)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, imsland skrev:

Hvor selger dem cg green clean? Finner bare all clean jeg

GSbildeler vet jeg har igjen noe green cleen i sortimaget sitt. Tror den APC'en har blitt faset over til all clean, som egentlig er mye av det samme som green clean.  

Min bilpleielogg

 

- Bmw F11 520d M-sport

-(X)Bmw e92 325d Hartge 2009. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, vaajaren skrev:

Er Green clean på vei ut? Hvorfor det?

Var for sterk blanding av et eller annet stoff, så da ble det kun lov å selge til firmaer. Hvis jeg husker rett fra en tråd 1-2 mnd tilbake i tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, vaajaren skrev:

Hm... Må det være en spesiell type firma med godkjenning eller er det nok med et org nr tro?

Konklusjonen ble vel at da ble markedet for lite.

--

Har bruk 3D APC fra autoglaze selv, funker knall

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...