Gå til innhold

S&S Audi A4 Brilliant Black / Prosjekt våtslip


MortenHaa

Recommended Posts

Imponert! Her har du virkelig stått på..:) Bilen fikk seg kjempe løft! Overrasket at er så stor forskjell på produktene du brukte som IPA, bra du fant ut av det:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig flott jobb!

Koch sin silikonfjerner skal visstnok kunne blandes med vann for å unngå problemet på sensitiv lakk.

 

Hold oss oppdatert på om de prewax greiene har noe for seg da, jeg har mine tvil 🙂 Følger tråden videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslo-Shine

Imponerende stykke arbeid!

 

Grønn knapp er trykket hard og lenge, men dessverre er det ikke mulig å få til mer en et "grønt poeng"  Gir deg i tillegg :thumbs:

 

Når det gjelder hvor en får tak i slipepapir til spotklossen kjøper jeg papirene hos Billakkspesialisten AS.

 

 

more_travel_img

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MortenHaa
12 timer siden, Johans skrev:

En sånn type s&s man håper ikke slutter der man sitter å koser seg med kaffen på nattevakt. Konge jobb og resultat!

1c7ecf66563f99cd3c70a7aa6bc784df.jpg

Tusen takk, artig å kunne gi noe lesestoff til nattvakten!

7 timer siden, Keet skrev:

Imponert! Her har du virkelig stått på..:) Bilen fikk seg kjempe løft! Overrasket at er så stor forskjell på produktene du brukte som IPA, bra du fant ut av det:) 

Mange takk! Ja synes det var litt rart selv, men fant heldigvis en løsning på det. Holdt på å svartne litt for meg der en liten stund :P

6 timer siden, Ingolf skrev:

Veldig flott jobb!

Koch sin silikonfjerner skal visstnok kunne blandes med vann for å unngå problemet på sensitiv lakk.

 

Hold oss oppdatert på om de prewax greiene har noe for seg da, jeg har mine tvil Følger tråden videre

Tusen takk! 
Som standard blander jeg Koch sin 50:50 med destilert vann, prøvde også flere forskjellige blandingsforhold, men uten hell :/

Jeg har mine tvil selv på pre-wax'en, det er også grunnen jeg tester. Eneste forskjellen jeg kunne legge merke til var bittelitt mere dybde der hvor Esclate Lotion ble brukt, men dette kommer nok av at den inneholder veldig fine slipemidler.

 

4 timer siden, Oslo-Shine skrev:

Imponerende stykke arbeid!

 

Grønn knapp er trykket hard og lenge, men dessverre er det ikke mulig å få til mer en et "grønt poeng"  Gir deg i tillegg :thumbs:

 

Når det gjelder hvor en får tak i slipepapir til spotklossen kjøper jeg papirene hos Billakkspesialisten AS.

 

 

more_travel_img

Tusen takk! Og takk for tips, fant riktig størrelser hos lakkspessialisten her i byen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heinejs

Du vet hva jeg mener om denne.. No words neededa ;)

-Max Protect Certified instructor.

-Max Protect Certified Detailer.

-Blankbil ambassadør.

-Bilxtra ambassadør.

 

Instagram: heinepeine.

 

Heine Jessen Sørensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polsokk

Konge jobb. Bilen ble jo som ny. Imponert hva man kan få til med god tid og kunnskap. Jeg hadde aldri trodd at det panseret skulle bli så bra etterpå. :thumbup:

Estelle - Sølv '87 Peugeot 309 gti, Blue Velvet - Måneskinnsblå '16 Audi A6 allroad quattro 3.0 tdiSugarbabe - Teak brown '13 Audi A5 SB 1.8 TFSI, Bleieraceren - Hvit perlemor '10 Peugeot 5008 1.6 tdi  Snødronninga - Ibishvit '08 Audi A4 2.0 tdi, Den Røde Fare - Brilliant rød '04 Audi A3 1.6, Veltepetter - Grønn Metallic '98 MB A Klasse 1.8,

Trillebåra -Blå metallic '95 Peugeot 306 Gocarten 88 (2stk) Rød Peugeot 205 XS Raggarvogna 72 Grønn metallic Volvo 164

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e30 tic
27.5.2017 - 8.34, Ingolf skrev:

Veldig flott jobb!

Koch sin silikonfjerner skal visstnok kunne blandes med vann for å unngå problemet på sensitiv lakk.

 

Hold oss oppdatert på om de prewax greiene har noe for seg da, jeg har mine tvil 🙂 Følger tråden videre

 

Jeg har 5050 og 1:3 med vann av koch sin silikon fjerner, CF02 er "vann" i forhold, derav benyttes det ikke da det er priset hinsides pr liter.

E30 Turbo 

E34 Bi turbo bruksbil

BMW 2002 Turbo under restaurering

 

http://facebook.com/GusdalsCarCare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MortenHaa

 

14 timer siden, heinejs skrev:

Du vet hva jeg mener om denne.. No words neededa ;)

Jeg vet alltid hva du mener gm ;) 

12 timer siden, narogang skrev:

Nydelig! :D 

Tusen takk! :)

6 timer siden, e30 tic skrev:

godt å se at flere har skjønt det, 8.02 på ull og roterende er kun kos å jobbe med :D

 

flott jobb, trengs litt lakk jobb på disse Audiene

Haha takk, skjønner ikke hva de andre driver å kymser med på angelwax siden :lol:

5 timer siden, Polsokk skrev:

Konge jobb. Bilen ble jo som ny. Imponert hva man kan få til med god tid og kunnskap. Jeg hadde aldri trodd at det panseret skulle bli så bra etterpå. :thumbup:

Takk for hyggelig tilbakemelding! :)

2 timer siden, k.tengesdal skrev:

Rå og detaljert jobb emoji1303.png

Tusen takk! :D

21 minutter siden, yellowchris skrev:

Rått!

Takker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alexanderst

Helrått jobbet!! Nytelse fra topp til tå å lese dette :) 

18' Tesla Model S 75D

X 22' Mercedes-Benz EQE43 AMG

X 22' Mercedes-Benz EQC 400 AMG 4matic 

X 08' Mercedes-Benz E220 CDI Elegance                                                                      Alexander's bilpleielogg

X 03' Mercedes-Benz E220 CDI Avantgarde                                                                 Alexander's S&S oversikt

 

                                                                   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

einarhelge

Imponerende, jeg er full av beundring [emoji1][emoji122]

Min showcase                                                Mine S&S

2017 VW eGolf                                                 S&S 2003 Volvo V70                     S&S 2019 Tesla Model X

                                                                         S&S 2017 Aprilia RSV4 RF            S&S 2012 Mercedes Benz ML      

                                                                         S&S 2017 Volvo XC90                   S&S 2015 Subaru Outback

                                                                         S&S 2000 Porsche 911                 S&S 2017 Tesla Model S

Østergren bilpleie på Facebook                       S&S 2015 Nissan Xtrail

                    

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MortenHaa
16 timer siden, alexanderst skrev:

Helrått jobbet!! Nytelse fra topp til tå å lese dette :) 

Takk så mye! :D

11 timer siden, Arnt skrev:

Utrolig bra jobbet. Veldig hyggelig lesning nå midt på natten. emoji122.pngemoji122.png

Tusen takk! :)

4 timer siden, einarhelge skrev:

Imponerende, jeg er full av beundring emoji1.pngemoji122.png

Takktakk! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt rått! Morro med litt ekstra snacks og ikke bare korrigering og voks:thumbs:

 

2017 KIA Optima SW Plug-in

2017 Peugeot 5008 GTline

2015 Can Am Outlander Max

1998 Toyota Hiace 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...