Gå til innhold

BG Bilrekvisita (Hillevåg/Stavanger)


regeli

Recommended Posts

Vet ikke om dette er rette plassen å poste da dette er kun en fysisk butikk, men var innom denne butikken for første gang i dag.

 

Hovedgrunnen var at noe jeg trenger til helgen kommer ikke før neste uke pga. trege Posten som vanlig...

 

Min oppsummering:

 

- Mye bra utvalg som:

 

Scholl, Gyeon, Chemical Guys, Auto Brite, Rupes, P21S, Swissvax, Autoglym og masse annet produkter.

 

- Flere ulike puter fra Scholl, Rupes osv...

 

- En god del diverse mikrofiberkluter, pumpekanner, sprayflasker og koster/tilbehør.

 

- Fører mye Scandicshine produkter generelt, som jeg handler en del hos.

 

- Bra service og kunnskap om enkelte produkter (Han som jeg traff på)

 

- Priser er samme som veiledende i nettbutikker, men enkelte ting kanskje litt dyrere. Men veil. pris trenger ikke være kjøpspris [emoji12]

 

- Litt rotete pga. sikkert nettopp fått varer inn, men påskeegg med snop lå enda der i en hylle [emoji13]

 

- En god del mangler prislapper, men bryr meg ikke så mye da jeg ikke er en prisjakter.

 

Sikkert noe har glemt i farten, men anbefaler denne butikk til de som bor i nærheten fra min side.

 

Greit når en kan støtte opp lokal butikker som ønsker å satse [emoji106]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arild
9 timer siden, regeli skrev:

 

Vet ikke om dette er rette plassen å poste da dette er kun en fysisk butikk, men var innom denne butikken for første gang i dag.

 

Hovedgrunnen var at noe jeg trenger til helgen kommer ikke før neste uke pga. trege Posten som vanlig...

 

Min oppsummering:

 

- Mye bra utvalg som:

 

Scholl, Gyeon, Chemical Guys, Auto Brite, Rupes, P21S, Swissvax, Autoglym og masse annet produkter.

 

- Flere ulike puter fra Scholl, Rupes osv...

 

- En god del diverse mikrofiberkluter, pumpekanner, sprayflasker og koster/tilbehør.

 

- Fører mye Scandicshine produkter generelt, som jeg handler en del hos.

 

- Bra service og kunnskap om enkelte produkter (Han som jeg traff på)

 

- Priser er samme som veiledende i nettbutikker, men enkelte ting kanskje litt dyrere. Men veil. pris trenger ikke være kjøpspris emoji12.png

 

- Litt rotete pga. sikkert nettopp fått varer inn, men påskeegg med snop lå enda der i en hylle emoji13.png

 

- En god del mangler prislapper, men bryr meg ikke så mye da jeg ikke er en prisjakter.

 

Sikkert noe har glemt i farten, men anbefaler denne butikk til de som bor i nærheten fra min side.

 

Greit når en kan støtte opp lokal butikker som ønsker å satse emoji106.png

 

Skal du støtte lokalt og virkelig ha noen som kan produktene og få god service i tillegg så stikker du innom krambua på jærhagen.

  • Liker 1
  • DCN Poeng 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BG har blitt en skikkelig godtebutikk. Kjempeutvalg til greie priser. De har også endel Carpro og noe Gtechniq. Rotete har det vært så lenge jeg har handlet der, og det meste mangler priser. Jeg har allikevel ikke rukket å irritere meg over manglende priser, da de er veldig raske med å sjekke pris på kassen.

 

Tommel opp fra meg. Kommer til å fortsette å handle der for å si det slik. 

 

    

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...