Gå til innhold

Anbefalt 2komponent lim til karbon


Conkey

Recommended Posts

Min andre store hobby ved siden av bilpleie er fridykking og undervannsjakt. Har et par dykkerfinner hvor finnebladene er i Carbon. Disse må limes da jeg har fått en begynnende flassing ytterst på ene tuppen.

Så til spørsmålet - har noen her limt karbon? Tenkte å bruke 2-komp lim, har da hørt mye positivt om araldite. Finner ikke noe sted som selger akkurat denne på nett. Har folk tips til typisk sjappe som selger araldite? Eller Er det andre gode alternativ? Må tåle saltvann mellom 3 og 22 grader.

Min Produktlogg   Bilpleielogg                                                                                              [twitter]samfunnspsyk[/twitter]
 
2013 BMW 525d XDrive

2013 Ford S-Max 2.0 Titanium S
2012 Ford Fiesta 1.25
2011 Mazda 6
2006 Mervedes E 320 CDI Avantgarde
1999 Volvo V70 2.0LT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal høre med svoger som jobber hos lakkspesialisten. Tenkte ikke på ham[emoji12]

Min Produktlogg   Bilpleielogg                                                                                              [twitter]samfunnspsyk[/twitter]
 
2013 BMW 525d XDrive

2013 Ford S-Max 2.0 Titanium S
2012 Ford Fiesta 1.25
2011 Mazda 6
2006 Mervedes E 320 CDI Avantgarde
1999 Volvo V70 2.0LT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

Super limet med altivator dpray fra Biltema fungerer overraskende bra. Tørker då fort du sprayer på aktivator sprayen.

 

http://www.biltema.no/no/Bygg/Kjemikalier/Lim/Superlim-2000024289/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...