Gå til innhold

Octavia trenger spa behandling, Klepp Rogaland.


wolv

Recommended Posts

Hei,

 

Har en svart Octavia stv 2015 modell som trenger litt ekstra pleie. Vasket en gang i vaskehall siden ny, ellers DCN vask. Har vært heldig så langt og unngått dei verste ripene, men noen små rundt om er det. Har en liten skade på bakfanger, men denne ser overfladisk ut. Har panorama soltak, så litt mindre arbeid enn vanlig ;). Har tidligere brukt bilt hamber finis wax påført for hånd og vært veldig fornøyd med denne, men nå trenger bilen maskinhjelp :) og det har eg ikkje utstyr til ennå.

 

mvh

 

Jørgen

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunnarmikal
Så kjekt med kompis anbefaling



Nå har jeg sett hva han levere, han har både kurs hos Swissvax, Carpro finest å Max protect. Hadde ikke anbefalt en kompis om jeg ikke viste han leverte 100%.

Slike kommentarer vil bare slå tilbake på deg selv.
  • DCN Poeng 3

Cosmic Accredited Detailer

C.Quartz Finest Authorized Installer

Hjemmeside htttp://www.pettersenautospa.com 

Bilpleie logg: http://www.detailersclub.no/forum/topic/22308-gunnarsmikals-bilpleie-logg/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Gunnarmikal skrev:

 

 


Nå har jeg sett hva han levere, han har både kurs hos Swissvax, Carpro finest å Max protect. Hadde ikke anbefalt en kompis om jeg ikke viste han leverte 100%.

Slike kommentarer vil bare slå tilbake på deg selv.

 

 

Du blander deg i noe du egentlig ikke har noe med. 

Endret av staljin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arild
1 time siden, wolv skrev:

Da har eg hentet bilen hos staljin og bilen har aldri sett så bra ut:thumbup: Et stykk veldig bra utført arbeid. 

@staljin er dyktig som f... men alt for billig 😂 Skulle du levert den til meg f.eks så måtte du minst ha tredoblet prisen du betalte ham så du har gjort en bra deal :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...